Podjetništvo ni luksuz
- Goran Novković
- 14 januarja, 2024
- Mnenja
- Foto: Orbico
»V 90. letih so se mnogi podjetniki vedli bahavo. Na lahek način so se dokopali do premoženja in se sami postavili nad preostalo prebivalstvo. Na koncu je veliko takšnih podjetij končalo v stečaju.
Mislim, da je večina ljudi le spoznala, da nič ne pade z neba. Podjetnik se mora posvetiti ljudem. Dober podjetnik ni bog. Dober podjetnik je prvi med enakimi.
»Dober podjetnik ni bog. Dober podjetnik je prvi med enakimi.«
Orbico s sedežem v Zagrebu posluje na 24 trgih, med njimi pa so najpomembnejši hrvaški, slovenski, romunski, bolgarski, poljski in madžarski. Zastopa številne svetovno znane znamke, med drugim Phillip Moris, P&G, Dolce & Gabbana, Kellogs, Shell, Braun, Gucci, Lipton, Varta in Duracell.
Podjetništvo ni luksuz. To niso letala in jahte. Pravo podjetništvo je skrb za svoje zaposlene. Če podjetnik skrbi za to, da so plače redne in tolikšne, kot si podjetje v določenem trenutku lahko privošči, ne da bi ogrozilo svoj dolgoročni razvoj, potem je pravi podjetnik. Pri nas na Hrvaškem je takšnih čedalje več. Številni drugi so končali v stečajih.
Todorići, Kutle in Gucići so doživeli fiasko zaradi svojega bahavega vedenja. Niso skrbeli za ljudi, ampak le zase.«
Sorodni prispevki