Mame, ne kličite delodajalcev
»Če se mladi ne vključijo v študentsko delo, nimajo delovnih izkušenj, ne širijo svojega omrežja, ne spoznavajo delodajalcev. Napačno ravnajo tudi starši, predvsem mame, ki namesto svojih že odraslih otrok včasih še vedno kličejo na telefone študentskih servisov ali delodajalcev.
Prvi vtis, ki ga podjetje oziroma delodajalec dobi o mladi osebi, je prek e-pošte ali prijave prek spletne poslovalnice. Izziv mladih je pri tem slovnica. Kljub vsej digitalni tehnologiji pogosto pišejo slovnično nepravilno ali pa brez pozdrava, nagovora, uvodnega pozdrava in celo podpisa. Včasih se, ko pridejo k delodajalcem v živo, vedejo preveč neformalno in sogovornika tikajo. Neredko zamujajo. Pa tudi hitro obupajo.
Na žalost tako včasih pride do komunikacijskih šumov. To je za mlade prva delovna izkušnja. Če doma nimajo privzgojenih navad, se jih morajo naučiti v službi. Dobra novica pa je, da so učljivi. Ko nekajkrat opravijo študentsko delo, se te napake ne pojavljajo več.«
Iz posebnih izdaj

Preden postanete blagovna znamka, se pogovorite sami s seboj
Osebna blagovna znamka je danes veliko več kot zgolj prisotnost na družbenih omrežjih. Je premišljen

Recept za slovensko logistiko: več logike
Danes je izšla nova, posebna izdaja revije Podjetna Slovenija, Podjetna logistika.

Močna slovenska podjetja v obrambni industriji? Zakaj pa ne!
Ali si v Sloveniji zaradi novega velikega obrambnega projekta EU obetamo kakšno močno proizvodnjo ali tujo investicijo?smo vprašali Boštjana Skalarja,

»Na našo skupščino nikoli nihče ne bo prišel z odvetnikom.«
Kako podjetju omogočiti boljšo prihodnost, otrokom pa večjo svobodo?
Zakaj ni smiselno prepovedovati, da bi v družinsko podjetje vključili življenjske