Vlak LJ – MB: V desetih letih bomo dobili 25 minut
Tako pravi ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek.
Bi šlo še hitreje? Bratuškova pravi še tako:
»Obstaja tudi zamisel o hitri železnici, novi progi, ki bi pot z vlakom od Ljubljane do Maribora skrajšala na 55 minut. Ta proga bi iz Ljubljane peljala neposredno do Celja, ne prek Zidanega Mosta. Obstaja nekaj različic, kje bi potekala trasa te proge.
Pomembna je tudi ideja z bruseljskega parketa, da bi s hitrimi vlaki nadomestili krajše letalske povezave. To pomeni, da bi glavna mesta EU povezali s hitro železnico, s hitrostmi med 200 in 250 km/h. Če bi nam to uspelo izpeljati v naslednjem desetletju, bi EU za to namenila tudi denar. Od Rima do Trsta je že speljana takšna železnica, tako pa bi prek Ljubljane potekala naprej do Dunaja. A to bi stalo nekaj milijard evrov.«
Celotni intervju z Alenko Bratušek si lahko preberete v posebni izdaji revije Podjetna Slovenija, Podjetna logistika. Še niste naš naročnik?
Iz posebnih izdaj

Preden postanete blagovna znamka, se pogovorite sami s seboj
Osebna blagovna znamka je danes veliko več kot zgolj prisotnost na družbenih omrežjih. Je premišljen

Recept za slovensko logistiko: več logike
Danes je izšla nova, posebna izdaja revije Podjetna Slovenija, Podjetna logistika.

3 največje digitalne grožnje za vaš denar
Svet digitalnih financ je svet priložnosti, a tudi tveganj. Kot poudarja Aleksandra Žibrat, urednica ePublikacij in PR pri Združenju bank

»Ni treba, da nas je strah partnerstva z močnimi tujci.«
Janez in Matija Novak, RLS Merilna tehnika. 101. med največjimi podjetji v lasti podjetnikov.



