Ne pišite e-sporočila, ko ste jezni
- Maja Virant
- 28 oktobra, 2025
- Nasveti, Podjetna kariera
- Foto: stock.adobe.com
Sporočilo naj bo jedrnato in profesionalno; ne pišimo esejev, ampak naj bo poslovna korespondenca jasna, poudarja pravi magistrica mednarodnih in diplomatskih študij, direktorica Lumie – Akademije vrednot Simona Lečnik Očko:
- Ne uporabljajmo kratic, akronimov ali emotikonov.
- Preden sporočilo pošljemo, preverimo tako njegovo vsebino kot to, ali je naveden pravi prejemnik.
- Odgovori naj bodo pravočasni (v roku 24 ur) in premišljeni. Dosledno upoštevanje rokov in dogovorov krepi zaupanje.
- Na sporočila ne odgovarjajmo v trenutkih jeze ali razburjenja.
Pozdravlja prvi, ki pride v prostor
Ob prihodu v delovno okolje je prisotne primerno pozdraviti z »Dobro jutro« ali »Dober dan«. »Ker so se pravila glede pozdravljanja s časom spremenila in sprostila, danes spodbujamo, da pozdravi tisti, ki prvi vstopi v prostor, ne glede na položaj, spol ali starost,« pravi sogovornica.
Bonton na delovnem mestu: zmernost pri parfumih
Pravila, ki jih moramo nujno spoštovati v poslovnem okolju:
- Spoštujmo zasebnost sodelavcev, zato se vzdržimo osebnih komentarjev in za uporabo njihovih pripomočkov najprej prosimo za dovoljenje.
- Komunikacija naj bo vedno spoštljiva in profesionalna, tudi v sproščenem delovnem okolju.
- Podpirajmo kulturo spoštovanja, zato se izogibajmo opravljanju, žaljivim komentarjem in neprimernim šalam.
- Vsak skrbi za urejenost svojega delovnega prostora in prispeva k čistoči skupnih prostorov, kot so kuhinja in sanitarije.
- Pri uporabi najljubšega parfuma bodimo zmerni in obzirni do sodelavcev; manj je pogosto več.
Celotni članek si lahko preberete posebni izdaji revije Podjetna Slovenija Podjetna kariera.
Najdete jo tudi na našem portalu: KLIK.
Iz posebnih izdaj

Mikrodokazila za hitro nadgradnjo znanja študentov
Svet postaja vse bolj modularen – takšno pa postaja tudi izobraževanje. V Sloveniji že nastajajo

Pametne pošiljke: kako senzorji rešujejo milijarde
Internet stvari (IoT) je postal ključno orodje v logistiki, saj omogoča sledenje v realnem času, predvidljivo vzdrževanje in zmanjševanje odpadkov.

Po kibernetskem napadu v stečaj?
Kibernetski napadi niso samo zoprna reč, ki ti oteži delo. Prinašajo namreč ogromne stroške, ki si jih nekatera podjetja niti

Na Poljskem so prodali žago, veliko kot nogometno igrišče
Ali veste, da Mebor prodaja tudi na Tahiti in Fidži? Kako se jim je uspelo prebiti med največje slovenske podjetniške

