Ne pišite e-sporočila, ko ste jezni

Elektronsko sporočilo naj vsebuje jasno zadevo (subject), a celotna vsebina sporočila naj ne bo zapisana v njej.

Sporočilo naj bo jedrnato in profesionalno; ne pišimo esejev, ampak naj bo poslovna korespondenca jasna, poudarja pravi magistrica mednarodnih in diplomatskih študij, direktorica Lumie – Akademije vrednot Simona Lečnik Očko:

  • Ne uporabljajmo kratic, akronimov ali emotikonov.
  • Preden sporočilo pošljemo, preverimo tako njegovo vsebino kot to, ali je naveden pravi prejemnik.
  • Odgovori naj bodo pravočasni (v roku 24 ur) in premišljeni. Dosledno upoštevanje rokov in dogovorov krepi zaupanje.
  • Na sporočila ne odgovarjajmo v trenutkih jeze ali razburjenja.

Pozdravlja prvi, ki pride v prostor

Ob prihodu v delovno okolje je prisotne primerno pozdraviti z »Dobro jutro« ali »Dober dan«. »Ker so se pravila glede pozdravljanja s časom spremenila in sprostila, danes spodbujamo, da pozdravi tisti, ki prvi vstopi v prostor, ne glede na položaj, spol ali starost,« pravi sogovornica.

Bonton na delovnem mestu: zmernost pri parfumih

Pravila, ki jih moramo nujno spoštovati v poslovnem okolju:

  • Spoštujmo zasebnost sodelavcev, zato se vzdržimo osebnih komentarjev in za uporabo njihovih pripomočkov najprej prosimo za dovoljenje.
  • Komunikacija naj bo vedno spoštljiva in profesionalna, tudi v sproščenem delovnem okolju.
  • Podpirajmo kulturo spoštovanja, zato se izogibajmo opravljanju, žaljivim komentarjem in neprimernim šalam.
  • Vsak skrbi za urejenost svojega delovnega prostora in prispeva k čistoči skupnih prostorov, kot so kuhinja in sanitarije.
  • Pri uporabi najljubšega parfuma bodimo zmerni in obzirni do sodelavcev; manj je pogosto več.
Iz posebnih izdaj
  Preberite tudi
Pomakni se na vrh
POSEBNA IZDAJA: PODJETNA KARIERA

V tej številki boste našli konkretne, iskrene nasvete – kako začeti, kako preživeti prve izzive in kako rasti vsak dan.