Dober glas seže v deveto vas, digitalni pa še veliko dlje …
- Kaja Kovič
- 8 septembra, 2025
- Podjetna kariera
- Foto: stock.adobe.com
O tem smo spregovorili z Blažem Vižintinom, direktorjem Veleven Studios, kjer se ukvarjajo z vodenji profilov na družbenih omrežjih, kampanjami in drugimi marketinškimi aktivnostmi. Sogovornik poudarja, da je v dobi digitalne komunikacije, kjer vsaka objava nosi sporočilo, nadvse pomembno, da znamo oblikovati jasno, avtentično in konsistentno zgodbo o sebi.
Prvi koraki: pogovorite se s seboj
Vižintin pravi, da so prvi koraki pri oblikovanju osebne blagovne znamke pogosto bolj notranji kot zunanji. »Pomembno je, da posameznik najprej pri sebi razjasni, kdo je, kaj si želi in kakšno karierno pot želi ubrati. Ključno je razmisliti o ciljih – tako kratkoročnih kot dolgoročnih – ter opredeliti osebno poslanstvo. Jasna usmerjenost olajšuje komuniciranje s svetom.«
Čeprav se trendi spreminjajo, je za dolgoročno verodostojnost bistveno, da vsak posameznik ostaja zvest svojim vrednotam: »Z blagovno znamko, ki ni v skladu z lastno integriteto, tvegamo izgubo identitete.«
Kje je meja med zasebnim in poslovnim?
Družbena omrežja so danes odsev posameznikove zgodbe, a pomembno je, da vsak ve, kje potegniti mejo. Po besedah sogovornika je vsak, ki ustvarja javne vsebine, režiser svojega življenja. Prikazuje, kar je zanj pomembno in sprejemljivo – in razkrije samo toliko zasebnosti, kolikor mu ustreza.
Ključno je, da je vsebina, ki jo deli, skladna z njegovimi vrednotami.
»Seveda se bo vedno našel nekdo, ki bo imel drugačno mnenje. Vendar to ne sme biti ovira. Pomembno je le, da posameznik pod vplivom trenutnega navdiha ne prestopi zdrave meje.«
Kdaj LinkedIn, kdaj pa TikTok, FB …?
»LinkedIn ostaja temeljna platforma za poslovno prisotnost. Pogosto lahko odpre več vrat kot klasičen življenjepis, še posebej če posameznik deli projekte, ki odražajo njegovo delo,« meni direktor marketinške agencije.
Uporaba drugih platform pa je močno odvisna od panoge: »TikTok je denimo idealen za ustvarjalce, ki želijo pokazati svojo kreativnost, medtem ko nekateri bolje izkoristijo Facebook in tam zgradijo kredibilno prisotnost. Ključno je razumeti, katera platforma najbolje podpira vsebino in cilje posameznika.«
Kdaj biti aktiven in kdaj počivati?
V svetu hitrih vsebin in nenehnega »scrollanja« (drsenja po zaslonu) je konsistentnost ključ do prepoznavnosti. Če posameznik ni aktiven in prisoten, ga ljudje hitro pozabijo.
Seveda pa tudi premor ni nekaj slabega – bolje je počivati kot vsebino ustvarjati na silo. Pomembno je, da posameznik ves čas ohranja vrednote kot jedro svoje komunikacije. Te se lahko razvijajo, a se ne bi smele bistveno spreminjati.
Kaj storiti s »cringe« objavami iz preteklosti?
Kaj pa naše pretekle objave, zaradi katerih nam je nelagodno? Preteklost je del naše poti in nas ne bi smela omejevati, če smo ustvarjali z dobrimi nameni. Marsikdo se danes nasmeje starim objavam ali posnetkom, a to ne pomeni, da jih mora skrivati.
»Če je bila vsebina ustvarjena s srcem, ni razloga za sram. Če se potencialni delodajalec ne poistoveti s preteklimi vsebinami, potem morda niti ni pravi za posameznika … Naši pretekli koraki nas oblikujejo – zakaj bi jih zanikali?«
»Priložnosti pridejo same, če je blagovna znamka močna!«
Močna osebna blagovna znamka odpira vrata – včasih celo ne da bi trkali. Prepoznavnost, kredibilnost in ugled na določenem področju pritegnejo priložnosti, nove sodelavce in zanimive projekte.
»Posamezniki, ki so osredotočeni na kakovost in zadovoljstvo strank, bodo dolgoročno uspešni.
Že zaradi dobrega glasu, dobrega imena, vidnih in uspešnih sodelovanj ter ustvarjalnosti sem prepričan, da se bodo nove priložnosti ponudile same,« za konec povzame Blaž Vižintin.
Dober glas seže v deveto vas – in danes še dlje, saj ga nosi digitalni veter.
Iz posebnih izdaj

Preden postanete blagovna znamka, se pogovorite sami s seboj
Osebna blagovna znamka je danes veliko več kot zgolj prisotnost na družbenih omrežjih. Je premišljen

Že prihodnje leto bo Luka Koper pametno pristanišče
Predsednica uprave Luke Koper, d. d., Nevenka Kržan je povedala, kako bo Luka Koper že prihodnje leto postala pametno pristanišče.

Močna slovenska podjetja v obrambni industriji? Zakaj pa ne!
Ali si v Sloveniji zaradi novega velikega obrambnega projekta EU obetamo kakšno močno proizvodnjo ali tujo investicijo?smo vprašali Boštjana Skalarja,

»Ko je največja kriza, grem delat kaj novega.«
Janez Oblak, večinski lastnik v Mesarstvu Oblak iz Žirov in najbrž v Sloveniji edini z mesarsko šolo, ki vodi tako