Spreminjane gledalcev v obiskovalce: Turistični potencial Slovenije v digitalni dobi
- WMVision
- 5 decembra, 2024
- Promocijsko besedilo
Medtem milijoni gledalcev, očarani nad dih jemajočo pokrajino, instinktivno primejo telefone ali gredo na splet, da bi izvedeli več – raziskujejo kulturo, gastronomijo, pokrajine in dogodke. Nekateri naredijo še korak dlje in rezervirajo svoje naslednje potovanje.
Ta organska povezava med vizualnim pripovedovanjem zgodb in turizmom je tisto, česar denar preprosto ne more kupiti – ali pa se je tako zdelo. Tukaj nastopi WMVision, ameriško podjetje s podružnico WMVision International, GmbH v Nemčiji, ki revolucionira promocijo turizma z uporabo sistemov za prenos v živo v visoki ločljivosti (HD) in inovativnega dostavljanja vsebine.
»Naše geslo je ‘Spreminjamo gledalce v obiskovalce,’« pravi Peter Levy, ustanovitelj in generalni direktor WMVision ter njegove evropske podružnice WMVision International. Podjetje, ki ima več kot 25 let izkušenj na področju turizma in televizije, destinacijam omogoča, da svojo lepoto predstavijo s pomočjo rešitev za prenose v živo. Ti sistemi ne le privabljajo potencialne turiste, ampak ustvarjajo tudi možnosti za lokalna podjetja, da zaslužijo prek oglaševanja, sponzorstev in strateških sodelovanj.
Čeprav tehnologija za prenose v živo v Evropi ni nova, njen polni potencial ostaja v veliki meri neizkoriščen – tudi v Sloveniji, skritem dragulju evropskega turizma. Z raznolikimi pokrajinami, bogato kulturo in naraščajočim globalnim prepoznavanjem je Slovenija pripravljena na digitalno preobrazbo, ki jo ponuja WMVision.
Odklepanje potenciala Slovenije
»Ko je turizem eden vaših primarnih virov prihodka, je cilj jasen: privabiti več in/ali bolj angažiranih turistov,« pravi Levy.
Mnoge slovenske destinacije si želijo privabiti ameriške obiskovalce, znane po svoji visoki kupni moči, daljših bivanjih in cenjenju avtentičnih izkušenj. Prav tukaj WMVision naredi razliko.
Tukaj je nekaj načinov, kako lahko sistem WMVision preoblikuje slovenski turistični prostor:
Neprekosljiva izpostavljenost: Dostop do več kot 28 milijonov dnevnih gledalcev prek omrežja WMVision, ki vključuje več kot 180 televizijskih postaj in pretočnih platform.
Priložnosti za zaslužek: Takojšen zaslužek prek oglaševanja in sponzorstev na prenosih v živo ter FlexChannel predstavitvah v hotelih, na digitalnih zaslonih in spletu.
Izboljšanje vrednosti obiskovalcev: Promocija lokalnih atrakcij, storitev in nastanitev za postavljanje pričakovanj, obogatitev izkušnje obiskovalcev in spodbujanje daljših bivanj.
Dokazane zgodbe o uspehu
Tehnologija HD podjetja WMVision je že preoblikovala turizem v regijah, kot so gorovje Pocono v Pensilvaniji in zahodna obala Michigana.
Slovenija – zvezdni potencial in strateška prihodnost
Slovenija je v zadnjih letih pridobila globalni profil, zahvaljujoč ikonam, kot so Luka Dončić, Tadej Pogačar, Janja Garnbret in Anže Kopitar.
Na nedavnem dogodku Dnevi slovenskega turizma so voditelji slovenskega turizma poudarili potrebo po inovacijah, digitalizaciji in avtentičnosti za izpolnjevanje novih trendov.
Slovenija ima zdaj priložnost, da s pomočjo WMVision poveže svet in pritegne radovedne gledalce, da postanejo navdušeni obiskovalci.
Na nedavnem dogodku Dnevi slovenskega turizma so voditelji slovenskega turizma poudarili potrebo po inovacijah, digitalizaciji in avtentičnosti za izpolnjevanje novih trendov. Sodelovanje in vzajemna promocija sta bila prepoznana kot ključna gonilnika prihodnje rasti – vrednote, ki se popolnoma ujemajo s pristopom WMVision.
Levy in njegova ekipa že vzpostavljajo odnose s slovenskimi ponudniki storitev, lastniki objektov in Slovensko turistično organizacijo (STO) za namestitev kamer v živo po vsej Sloveniji in njihovo integracijo v mrežo WMVision, s čimer ustvarjajo neprimerljivo platformo za globalno prepoznavnost. STO je celo obljubila, da bo te prenose v živo predstavila na svoji uradni spletni strani.
»Prvič sem slišal za Slovenijo od svojega dobrega prijatelja Saša Šorlija, in ko sem končno pristal v Brniku, sem ugotovil, da ni pretiraval,« pravi Levy. »V samo petih mesecih sem načrtoval tri obiske Slovenije, vključno z enim med prazniki z mojo ženo – preprosto mora doživeti to neverjetno deželo!«
Zakaj WMVision?
Vprašanje, ki ga Levyjeva ekipa pogosto sliši, je: »Zakaj WMVision? Obstaja toliko kamer za prenose v živo – kaj vas dela drugačne?«
»Odgovor,« pojasnjujejo, »je v tem, da se kamere za prenose v živo vedno zdijo odlična ideja – dokler jih ne poskusite implementirati.« Mnogi kupci se soočajo z izzivi, na katere niso bili pripravljeni:
- Namestitev je pogosto zapletena in zamudna.
- Tehnologija je lahko težko razumljiva, zlasti za tehnično manj usposobljene uporabnike.
- Vzdrževanje in popravila so draga, čas nedelovanja kamer pa je pogost brez strokovne podpore.
Tudi po namestitvi se stranke soočajo z dodatnim izzivom: kako kar najbolje izkoristiti svojo naložbo. Kako v celoti uporabiti zmogljivosti kamere? Kako razdeliti posnetke na več spletnih mest ali jih učinkovito deliti na družbenih omrežjih? Kako odkleniti monetizacijski potencial sistema?
WMVision za svoje stranke poskrbi za vse te izzive, kar zagotavlja največjo razpoložljivost, brezhibno distribucijo in polno monetizacijo sistema. »Naše stranke so lahko brez skrbi, saj za vse poskrbimo mi – od namestitve do svetovne podpore 24/7/365,« pravi Levy.
Ta celovit pristop je še posebej privlačen za stranke, ki jih tehnologija morda preobremenjuje ali ki so v preteklosti imele negativne izkušnje. S tem, ko odstranijo te ovire, ekipa WMVision ponuja duševni mir in svojim strankam omogoča, da se osredotočijo na tisto, kar je najpomembnejše: predstavitev svoje destinacije in privabljanje več obiskovalcev.
Pogled v prihodnost
S svojo neokrnjeno lepoto, bogato dediščino in naprednimi turističnimi pobudami je Slovenija pripravljena izkoristiti ves potencial tehnologije za prenose v živo. S tem, ko dih jemajoče poglede pretvarja v privlačna vabila, WMVision ponuja edinstveno priložnost za povezovanje sveta s Slovenijo – in za preobrazbo radovednih gledalcev v navdušene obiskovalce.
Vprašanje ni več, ali bo Slovenija sprejela to digitalno spremembo, temveč kdaj. Za destinacije, ki so pripravljene stopiti v središče pozornosti, je čas zdaj.
————–
Predstavnik WMVision International v Sloveniji je Tyler J. Speicher: tspeicher@wmvision.com
Sorodni prispevki