Katere so 3 najbolj iskane novoletne zabave?
1. Priljubljeni pub kvizi in tematske zabave
Matjaž Jug iz agencije ETC Adriatic pravi, da si podjetja za svoje zaposlene želijo najrazličnejše novoletne zabave. »Veliko podjetij najame gostilno ali lokal in nato išče dodatne aktivnosti, da poleg hrane in glasbe poskrbijo za dodatno dogajanje. V tem segmentu so še vedno najbolj priljubljeni pub kvizi, izzivi 10 Božičkovih nalog in igre v slogu ‘minuta do zmage’. Pogosto vključijo tudi fotografski kotiček ter s tem ustvarijo zanimivo in dinamično novoletno zabavo. Prav po takšnih aktivnostih je največ povpraševanja.«
Dodaja, da so med zelo priljubljenimi tudi tematske in bolj kompleksne zabave, kot so »iskanje morilca« ali kazino večeri. Med bolj posebnimi oziroma »odštekanimi« zabavami, ki so jih pri ETC Adriatic organizirali za podjetja, je božično iskanje zakladov po Ljubljani.
»Gre za timbilding, kjer ekipe po mestu iščejo Božička, ki se je v Ljubljani in ob kuhanem vinu tako zabaval, da se je za njim izgubila vsaka sled. Ekipe raziskujejo praznično okrašeno Ljubljano in nabirajo dele Božičkove oprave, na koncu pa imamo celo skupino Božičkov, ki tekajo po mestu. Zelo simpatična aktivnost, ki se navadno zaključi na eni izmed stojnic ali v kakšni ljubljanski gostilni.«
2. Motokros v nakupovalnem centru …
Pri agenciji Agaric iVents v zadnjih letih opažajo večji premik k bolj izkustvenim in interaktivnim novoletnim zabavam. »Klasične večerje z živo glasbo pogosto nadomestijo tematski dogodki, kreativne in povezovalne delavnice ali celo večdnevni oddihi – timbildingi za zaposlene,« pravijo.
Na vprašanje, kaj je v ospredju pri naročilu, v Agaric iVents odgovarjajo: »Podjetja se vedno bolj osredotočajo na personalizacijo dogodkov, ki odražajo njihove vrednote in ponujajo nekaj novega. Pogosto iščejo edinstvene lokacije in atraktivno kreativno zasnovo z interaktivnimi elementi. Pri organizaciji je pomemben tudi namen dogodka, bodisi sprostitev bodisi zahvala zaposlenim.
3. Vojna iz vesolja
Katja Vavpetič iz Eventica pravi, da je bila ena najbolj nenavadnih zabav, ki so jih pripravili, na temo Vojne zvezd. Sicer opaža, da je povpraševanje po organizaciji novoletnih zabav bolj ali manj ves čas enako. Večji bum novoletnih zabav so doživeli leto po koronskem času. Vsako leto imajo december polno zaseden.
Kjer so v modi kakšne nevsakdanje lokacije, tudi proračun ni zanemarljiv. A dobro zabavo je mogoče pripraviti tudi brez veliko denarja. »Vedno več pomeni tudi to, da so dogodki organizirani trajnostno,« izpostavlja Katja Vavpetič.
Sorodni prispevki