Prijave na prvi razvojni razpis le še do 18. aprila!
Podjetniki, pozor! Rok za prvi razvojni razpis Spodbujanje izvajanja raziskovalno-razvojnih programov (TRL 3-6), ki podpira projekte na področju tehnoloških in aplikativnih raziskav ter razvoj novih rešitev (povezava Alias plus: https://www.aris-rs.si/sl/inovac/razpisi/25/razpis-TRL-3-6.asp), je le še do 18. aprila.
Njegov cilj je okrepiti sodelovanje med podjetji in raziskovalnimi organizacijami (RO), še posebej z vključevanjem mikro, malih in srednjih podjetij. S tem se spodbuja povezovanje znanja in kompetenc ter omogoča razvoj novih produktov, storitev in procesov, ki temeljijo na naprednih tehnologijah v okviru strategije pametne specializacije.
Razpis je razdeljen na tri sklope:
Sklop I – Veliki raziskovalno-razvojni programi: vključuje konzorcije od 10 do 20 partnerjev, pri čemer je možno sofinanciranje v višini od 5.000.001 EUR do 9.000.000 EUR.
Sklop II – Srednji raziskovalno-razvojni programi: vključuje konzorcije od 7 do 12 partnerjev, z višino sofinanciranja od 3.000.001 EUR do 5.000.000 EUR.
Sklop III – Majhni raziskovalno-razvojni programi: namenjen konzorcijem od 5 do 8 partnerjev, s sofinanciranjem v razponu od 1.000.000 EUR do 3.000.000 EUR.
Namen:
Spodbujanje tehnoloških raziskav in razvoja na stopnjah tehnološke pripravljenosti TRL 3–6. Cilj je podpreti inovativne projekte v sodelovanju podjetij in raziskovalnih organizacij.
Upravičenci:
Konzorciji raziskovalnih organizacij in podjetij, vpisanih v Evidenco RO pri ARIS.
Višina sofinanciranja:
Od 1 do 9 milijonov evrov, odvisno od sklopa projekta. Raziskovalne organizacije prejmejo 100 % sofinanciranja, podjetja pa med 25 % in 80 %, glede na velikost in vrsto raziskav.
Upravičeni stroški:
Stroški dela, zunanje storitve, posredni stroški.
Trajanje projektov:
Najmanj 36 mesecev, zaključek do 30. 6. 2029.
Rok za prijavo:
18. april 2025.
(Povezava Tiko Pro: https://www.tiko-pro.si/javni-razpisi/podrobnosti-razpisa/nepovratna-sredstva-za-razvoj-in-raziskave-trl-3-6).
Iz posebnih izdaj

Preden postanete blagovna znamka, se pogovorite sami s seboj
Osebna blagovna znamka je danes veliko več kot zgolj prisotnost na družbenih omrežjih. Je premišljen

Iz Luke Koper do Indije
Kje pa geografsko vidite največje priložnosti na globalnem trgu za rast Luke Koper v prihodnje? Bo to še vedno povezava

Močna slovenska podjetja v obrambni industriji? Zakaj pa ne!
Ali si v Sloveniji zaradi novega velikega obrambnega projekta EU obetamo kakšno močno proizvodnjo ali tujo investicijo?smo vprašali Boštjana Skalarja,

»Avto že lahko kupimo prek telefona. A pri mesu vlogo igrajo okusi.«
Janez Oblak, Mesarstvo Oblak.
129. med največjimi podjetji v lasti podjetnikov.