Ne pišite e-sporočila, ko ste jezni
- Maja Virant
- 28 oktobra, 2025
- Nasveti, Podjetna kariera
- Foto: stock.adobe.com
Sporočilo naj bo jedrnato in profesionalno; ne pišimo esejev, ampak naj bo poslovna korespondenca jasna, poudarja pravi magistrica mednarodnih in diplomatskih študij, direktorica Lumie – Akademije vrednot Simona Lečnik Očko:
- Ne uporabljajmo kratic, akronimov ali emotikonov.
- Preden sporočilo pošljemo, preverimo tako njegovo vsebino kot to, ali je naveden pravi prejemnik.
- Odgovori naj bodo pravočasni (v roku 24 ur) in premišljeni. Dosledno upoštevanje rokov in dogovorov krepi zaupanje.
- Na sporočila ne odgovarjajmo v trenutkih jeze ali razburjenja.
Pozdravlja prvi, ki pride v prostor
Ob prihodu v delovno okolje je prisotne primerno pozdraviti z »Dobro jutro« ali »Dober dan«. »Ker so se pravila glede pozdravljanja s časom spremenila in sprostila, danes spodbujamo, da pozdravi tisti, ki prvi vstopi v prostor, ne glede na položaj, spol ali starost,« pravi sogovornica.
Bonton na delovnem mestu: zmernost pri parfumih
Pravila, ki jih moramo nujno spoštovati v poslovnem okolju:
- Spoštujmo zasebnost sodelavcev, zato se vzdržimo osebnih komentarjev in za uporabo njihovih pripomočkov najprej prosimo za dovoljenje.
- Komunikacija naj bo vedno spoštljiva in profesionalna, tudi v sproščenem delovnem okolju.
- Podpirajmo kulturo spoštovanja, zato se izogibajmo opravljanju, žaljivim komentarjem in neprimernim šalam.
- Vsak skrbi za urejenost svojega delovnega prostora in prispeva k čistoči skupnih prostorov, kot so kuhinja in sanitarije.
- Pri uporabi najljubšega parfuma bodimo zmerni in obzirni do sodelavcev; manj je pogosto več.
Celotni članek si lahko preberete posebni izdaji revije Podjetna Slovenija Podjetna kariera.
Najdete jo tudi na našem portalu: KLIK.
Iz posebnih izdaj

Preden postanete blagovna znamka, se pogovorite sami s seboj
Osebna blagovna znamka je danes veliko več kot zgolj prisotnost na družbenih omrežjih. Je premišljen

Pametne pošiljke: kako senzorji rešujejo milijarde
Internet stvari (IoT) je postal ključno orodje v logistiki, saj omogoča sledenje v realnem času, predvidljivo vzdrževanje in zmanjševanje odpadkov.

Krasni novi (nevarni) svet
Danes ste naši naročniki v svoje nabiralnike posebno izdajo Podjetne Slovenije, Podjetna varnost: Nič nas ne sme presenetiti.

Hyla: Po svetu imajo že 15.000 prodajalcev
Kako so v Hyli izkoristili družbena omrežja za izjemno rast prav v času epidemije? Zakaj se je spremenila sestava njihove

