Je nemška avtomobilska industrija preveč počivala?

»Nemška avtomobilska panoga je pred velikimi izzivi, kajti na trg prihajajo novi, kitajski tekmeci.

Tako v intervjuju, ki bo čez nekaj dni objavljen v novi izdaji revije Podjetna Slovenija, pravi dr. Klaus Wohlrabe, znanstveni sodelavec in namestnik vodje centra izjemno uglednega inštituta IFO za makro ekonomske raziskave in vodja anketiranja. IFO s sedežem v Münchnu je inštitut za makroekonomijo.

A dr. Klaus Wohlrabe ni samo pesimističen. Poudarja, da ima nemška avtomobilska industrija močno tradicijo na področju avtomobilskega znanja, tehnologij in inženirstva. »Zdaj se morajo naša avtomobilska podjetja osredotočiti na izgradnjo močnih dobavnih verig. Poleg tega potrebujemo več spodbud za prehod na močnejši razvoj električnih vozil,« še pravi eden najbolj uglednih poznavalcev gospodarstva v Nemčiji.

Bolj pesimističen je glede geopolitičnih razmer. »Donald Trump v ZDA razmišlja o tem, da bi uvedel trgovinske ovire za kitajske dobrine. Toda iz EU na Kitajsko tudi izvažamo, ne samo uvažamo. Če se začne trgovinska vojna, izgubita obe strani. To ni dobra ideja. Upam, da je globalizacija še vrednota in da tudi Donald Trump tako meni. Ampak o slednjem nisem ravno prepričan.«

Dr. Klaus Wohlrabe bo čez nekaj dni, 26. marca, kot osrednji govorec gostoval v Sloveniji na Nagradi nemškega gospodarstva.
    • Naslov njegovega predavanja bo: Nemčija – (ponovno) bolnik Evrope?
    • Gospodarske konjunkturne napovedi za leto 2024 v evrskem območju in širše. 
    • Dogodek organizira Slovensko-nemška gospodarska zbornica, ki je tudi partnerka Podjetne Slovenije.

  Sorodni prispevki

Pomakni se na vrh