Pomagati mamicam, da so lahko tudi podjetnice

Za to, da bi ženske v večji meri zasedale najvišje položaje v podjetjih, niso potrebni posebni ukrepi, pač pa gre tu za kulturo, razmišljanje in vzgojo, pravi direktorica Slovenskega podjetniškega sklada Maja Tomanič Vidovič.
Ženske se počutimo enakovredne moškim. Ko se pogovarjam s podjetnicami, pravijo, da se nočejo dokazovati prek posebnih ukrepov.«

Pred nekaj leti sta bila edini merili uspeha podjetja izredno hitra rast in dobiček, nadaljuje Maja Tomanič Vidovič: »Zdaj ugotavljamo, da nas globalne razmere učijo novih vrednot – odgovornosti do sebe, do sočloveka, do družbe, do narave.«

Potrebujemo več družbeno odgovornih podjetij, v katerih bodo družine dejstvo, ne pa ovira, pravi Tomanič Vidovičeva. Skupaj moramo ustvariti okolje, ki bo bolj prilagojeno družini, opozarja. Spodbude iz Evropske unije bodo namenjene podjetjem, ki bodo okoljsko in podnebno zavedna. Vse mora iti z roko v roki, pojasnjuje:

»Za uspešne podjetniške zgodbe je pomembno, da se ustvarjajo podjetja, ki rešujejo družbene izzive (skrb za ostarele, skrb za splošno zdravje, skrb za trajnostno okolje, v katerem živimo, skrb za zdravo hrano …). Ko ni več glavni motiv le pehanje za hitro rastjo in dobičkom, je več časa tudi za družino, ki je del podjetja, in ne »privesek«, ki ovira rast. To ženske znajo zelo dobro uravnotežiti, zato v prihodnosti pričakujemo veliko uspešnih podjetnic.«

Celotni članek lahko preberete v zadnji številki revije Podjetna Slovenija in na povezavi.

  Sorodni prispevki

Pomakni se na vrh