V ZDA morate biti hitri!

Sara Oblak Speicher je v New Yorku preživela skoraj dvajset let, kot športnica, podjetnica, mentorica in strateška svetovalka. Skozi njene oči smo pogledali, kako je poslovati na trgu »onstran luže«. Pravi, da morate tam biti hitri.

Če v Sloveniji še vedno zadostuje načelo »bo, ko bo«, Američani pričakujejo profesionalnost, odzivnost in odgovornost. Če nekaj obljubite za torek ob 10.04, potem izpolnitev obljube v petek ob 15.35 ni sprejemljiva.

Jasna in neposredna (a spoštljiva) komunikacija je pričakovana. Nenadna prekinitev stikov (»ghostanje«), zamude in neodzivnost, ki so v Sloveniji prepogosta praksa, pa lahko uničijo še tako obetavno sodelovanje.

Prilagodite in nadgradite torej svoje procese in komunikacijske navade

Namig iz prakse:

V ZDA se odločitve pogosto sprejemajo hitreje, a samo, če zgodba zadene v polno. Pogajanja niso dolgotrajna analiza, temveč refleks na jasno umestitev, samozavest in energijo, ki jo oddajate.

Američani kupujejo energijo

V Sloveniji vlada miselnost:

»Pustimo, da delo govori zase,« V ZDA pa velja: če ne verjameš vase, vate ne bo verjel nihče drug.

Pogovor o stotisočih prihodkih ni tabu, pač pa pokazatelj kompetenc in zaupanja. Če ne znate predstaviti svoje vrednosti, vam jo bodo določili drugi. Pogosto napačno.

Močna zgodba in samozavesten nastop sta strateška prednost

Kaj pogosto ostaja neizrečeno:

Američani kupujejo energijo. Prepričanje. Prisotnost. V Sloveniji mnogi čakajo na potrditev. V ZDA ljudje reagirajo na tiste, ki že verjamejo vase … še preden imajo popolno ponudbo.

Celotni članek si lahko preberete v zadnji številki revije Podjetna Slovenija

 

Iz posebnih izdaj
  Preberite tudi
Pomakni se na vrh