Nevidna revolucija umetne inteligence: zakaj so kozarci Nutelle različni?

Februarja 2017 se je v Italiji zgodilo nekaj nenavadnega – police trgovin so bile polne kozarcev Nutelle, a niti eden ni bil enak drugemu.

Nutella je ob pomoči generativnih algoritmov ustvarila sedem milijonov unikatnih etiket za svoje kozarce – vsaka je bila s svojim vzorcem barv, črt in pik edinstvena.

Rezultat? Vsi kozarci so bili razprodani v enem mesecu, potrošniki pa so ustvarili več kot 10.000 objav na družbenih medijih, s čimer so prostovoljno postali mikrovplivneži za blagovno znamko.

Coca-Cola z UI-gnano personalizacijo steklenic

Se spomnite kampanje z imeni? Dosegla je namreč dvoodstotno rast prodaje in neverjetno 870-odstotno povečanje angažiranosti na družbenih omrežjih. Marca letos pa je evropski direktor za marketing pri Coca-Coli Javier Meza na konferenci Advertising Week Europe razkril, da jim je ta UI omogočila ponovno ustvarjanje klasične božične oglasne kampanje »Holidays Are Coming« za desetino običajne cene.

Med velikani, ki uporabljajo UI, je tudi Nike

Ta je navdušil z reklamo »Never done evolving (Vedno v razvoju)«, ki jo je generirala umetna inteligenca. V njej v virtualnem teniškem dvoboju mlada Serena Williams iz leta 1999 igra proti izkušeni Sereni iz leta 2017, ko je osvojila tretji grand slam. Šli so še korak dlje – njihova aplikacija Nike Fit z združevanjem razširjene resničnosti in UI omogoča skeniranje stopal in tako uporabnikom priporoča, katera Nike obutev bi se jim najbolj prilegala.

Celotni članek si lahko preberete v reviji Podjetna Slovenija

Iz posebnih izdaj
  Preberite tudi
Pomakni se na vrh