Nevidna revolucija umetne inteligence: zakaj so kozarci Nutelle različni?
Nutella je ob pomoči generativnih algoritmov ustvarila sedem milijonov unikatnih etiket za svoje kozarce – vsaka je bila s svojim vzorcem barv, črt in pik edinstvena.
Rezultat? Vsi kozarci so bili razprodani v enem mesecu, potrošniki pa so ustvarili več kot 10.000 objav na družbenih medijih, s čimer so prostovoljno postali mikrovplivneži za blagovno znamko.
Coca-Cola z UI-gnano personalizacijo steklenic
Se spomnite kampanje z imeni? Dosegla je namreč dvoodstotno rast prodaje in neverjetno 870-odstotno povečanje angažiranosti na družbenih omrežjih. Marca letos pa je evropski direktor za marketing pri Coca-Coli Javier Meza na konferenci Advertising Week Europe razkril, da jim je ta UI omogočila ponovno ustvarjanje klasične božične oglasne kampanje »Holidays Are Coming« za desetino običajne cene.
Med velikani, ki uporabljajo UI, je tudi Nike
Ta je navdušil z reklamo »Never done evolving (Vedno v razvoju)«, ki jo je generirala umetna inteligenca. V njej v virtualnem teniškem dvoboju mlada Serena Williams iz leta 1999 igra proti izkušeni Sereni iz leta 2017, ko je osvojila tretji grand slam. Šli so še korak dlje – njihova aplikacija Nike Fit z združevanjem razširjene resničnosti in UI omogoča skeniranje stopal in tako uporabnikom priporoča, katera Nike obutev bi se jim najbolj prilegala.
Celotni članek si lahko preberete v reviji Podjetna Slovenija
Iz posebnih izdaj

Mame, ne kličite delodajalcev
Kako pomembna referenca je študentsko delo?. Na to vprašanje je za Podjetno kariero, posebno edicijo

Iz Luke Koper do Indije
Kje pa geografsko vidite največje priložnosti na globalnem trgu za rast Luke Koper v prihodnje? Bo to še vedno povezava

5 najnovejših oblik kibernetskih napadov
Kibernetski napadi že dolgo niso več sporočila v polomljeni slovenščini in milijoni, ki jih neznanec želi nakazati na vaš račun.

»Avto že lahko kupimo prek telefona. A pri mesu vlogo igrajo okusi.«
Janez Oblak, Mesarstvo Oblak.
129. med največjimi podjetji v lasti podjetnikov.