Komu se zlato najbolj sveti?
Povečalo se je zanimanje tako med institucionalnimi kot zasebnimi vlagatelji, vendar z določenimi razlikami v motivaciji in pristopu, izpostavlja marketinški direktor Zlatarne Celje Jure Cekuta.
Pregled po skupinah vlagateljev:
1. Institucionalni vlagatelji:
Velik delež nakupov zlata v zadnjem času prihaja s strani centralnih bank in institucionalnih vlagateljev. Po pandemiji covida-19 so centralne banke, zlasti v državah, kot so Kitajska, Rusija in Indija, bistveno povečale svoje zlate rezerve za diverzifikacijo in zaščito pred valutnimi tveganji. To kaže na naraščajočo potrebo po varnih naložbah v negotovih gospodarskih časih. Poleg tega so investicijski skladi in »hedge« skladi, ki želijo zaščititi svoj portfelj pred inflacijo in nestabilnostjo, povečali svoje pozicije v zlatu.
2. Posamezniki z visokimi prihodki:
Povečano zanimanje za zlato je opaziti tudi med posamezniki z višjimi prihodki in zasebnimi vlagatelji, ki uporabljajo zlato kot sredstvo za dolgoročno ohranjanje vrednosti premoženja. Zlasti v obdobjih nizkih obrestnih mer in visokih inflacijskih pričakovanj se zlato pogosto obravnava kot varno zatočišče za premoženje.
Preberite tudi: Kjer poslovni dogodki postanejo nepozabna doživetja
Promocijsko besedilo
3. Povprečni vlagatelji:
V primerjavi s preteklostjo je več posameznikov s povprečnimi dohodki začelo vlagati v zlato, pogosto prek manjših mesečnih nakupov zlatih kovancev ali palic.
Tudi Zlatarna Celje je zato oblikovala naložbeni produkt Zlati korak, kjer vlagatelji lahko mesečno vlagajo manjše zneske v nakup fizičnega zlata.
DECEMBRSKA IZDAJA: TOP IZVOZNIKI | NAROČILO REVIJE
Sorodni prispevki