Preberite tudi: Je učinkovitost zaposlenih možno povečati z umetno inteligenco?
Promocijsko besedilo
Če ste Slovenec, pojdite v New York, Chicago, Miami …
Če seveda hočete poslovno stopiti na trg ZDA.
Kaj še morate vedeti o ZDA?
Pojavlja se nov fenomen, in sicer vpliv političnega prepričanja. Če politika sama po sebi v preteklosti niti ni igrala tako velike vloge, je danes precej drugače. Včasih se zdi, da se mostu med različnimi pogledi niti ne da graditi, ker gre za tako velika odstopanja med temeljnimi etičnimi nazori, normativi in vrednotami.
Politični pogledi morajo biti usklajeni
»Marsikatero manjše zasebno podjetje (tako kot sami kupci) prej kot na to, ali gre za tujca ali domačina, gleda na usklajenost političnih pogledov in vrednot pri odjemalcih, zaposlenih, dobaviteljih in poslovnih partnerjih. Tudi sama sem v marsikaterem odnosu potegnila določene meje,« svoje izkušnje povzema Sara Oblak Speicher.
Trumpova politika je torej že spremenila miselnost in pristope nekaterih ameriških podjetij in podjetnikov. Po besedah Sare Oblak Speicher so tisti, ki so bili do tujcev že prej zaprti in nestrpni, z njim dobili pogum, potrditev, dovoljenje, da to nestrpnost kažejo tudi navzven. To je ena večjih razlik v zadnjih letih. A to je po drugi strani tudi dobro, saj se tako vsaj ve, s kom imamo dejansko opravka, zaključuje Oblak Speicherjeva.
Sara Oblak Speicher je leta 2011 v New Yorku odprla podjetje za poslovni menedžment na daljavo. Najprej se je usmerila v strateško svetovanje ter izdelavo poslovnih in operacijskih modelov. Danes pomaga posameznikom, podjetnikom in športnikom pri osebnih in poslovnih preobrazbah, tranzicijah in uresničevanju najambicioznejših ciljev, pogosto v ZDA, od koder se je po 18 letih lani vrnila domov. Zati smo prav njo vprašali za nasvete, na kaj morajo biti podjetniki in podjetja pozorni, če tipajo trg ZDA; posebno v času pred volitvami, ko je negotovost morda na vrhuncu.
Sorodni prispevki