8 nasvetov za varno digitalno poslovanje
- Nina Simić
- 19 januarja, 2024
- Nasveti
- Foto: Shutterstock.com
Našteva nekaj rešitev, za katere mora podjetje poskrbeti, preden bo prepozno.
Zaščita dostopa
Uporaba močne geselne politike, dvostopenjskega preverjanja identitete (npr. avtentikacija z SMS-kodo), in omejitev dostopa do dokumentov glede na vloge zaposlenih.
Šifriranje podatkov
Zagotovite, da so podatki v dokumentih ustrezno šifrirani med prenosom in v mirovanju. To ščiti občutljive informacije pred neavtoriziranim dostopom.
Preberite tudi: Kjer poslovni dogodki postanejo nepozabna doživetja
Promocijsko besedilo
Sledljivost in nadzor
Implementirajte sisteme sledenja in nadzora, ki omogočajo vpogled v dejavnosti uporabnikov. To olajša odkrivanje morebitnih varnostnih incidentov.

Da vam poplave ne bodo odnesle dokumentov
Kakšni so aktualni trendi na področju digitalizacije? Kako zagotoviti varno digitalno poslovanje? Kako napredna so pri digitalizaciji slovenska podjetja?
Varnost elektronskega podpisa
Če se uporablja elektronski podpis, zagotovite, da je ta pravno veljaven in varen. Uporabite certifikate in sledljivost elektronskih podpisov.
Zaščita pred zlonamerno kodo
Redno posodabljajte programske rešitve in uporabljajte protivirusno programsko opremo za zaščito pred zlonamerno kodo.
Usposabljanje zaposlenih
Redno usposabljajte zaposlene o varnostnih tveganjih in najboljših praksah za preprečevanje vdorov.
Varnost v oblaku
Če uporabljate storitve v oblaku, se prepričajte, da ponudnik zagotavlja visoke standarde varnosti, vključno z enkripcijo podatkov in pravilnimi mehanizmi za nadzor dostopa.
Pravna skladnost
Upoštevajte lokalne in mednarodne predpise o varstvu podatkov, da se izognete pravnim težavam. To vključuje spoštovanje GDPR in drugih relevantnih zakonodaj.
Sorodni prispevki