»Želim si, da bi prišla mednarodna turistična podjetja.«
DECEMBRSKA IZDAJA: TOP IZVOZNIKI | NAROČILO REVIJE
Da bi prišla tudi mednarodna turistična podjetja. To bi zelo dvignilo našo kakovost, ker bi prinesla svež kapital, obenem pa bi vsi imeli koristi od njihovega močnega marketinga. Nove hotele bi želeli čim prej napolniti. To se je zgodilo na Hrvaškem, ko so prišli tuji lastniki z veliko željo po vlaganju.«
Tako pravi Marjan Batagelj, predsednik uprave podjetja Postojnska jama:

»V Sloveniji imamo bolj ali manj veliko hotelov na izjemno dobrih lokacijah, ki pa so daleč od izjemnosti.«
Kje bo največja dodana vrednost v turizmu leta 2040?, ga je vprašal urednik revije Podjetna Slovenija Goran Novković in Batagelj odgovarja:
»V turizmu včasih prevečkrat mešamo osnovno storitev, torej nastanitev, in bombončke, ki si jih privoščijo turisti. Bombončki so bistvo potovanja. Cene prvih, osnovnih storitev ne bodo rasle, kvaliteta bombončkov pa bo sorazmerna z njihovo kvaliteto. Če se bomo popravili pri bombončkih, si bomo lahko delili tudi visoko dodano vrednost. Tako preprosto je to.«

»Kjer je organizacija slaba, je turizma preveč. Vendar ni tako, če veš, kaj delaš.«
Zakaj je zgrešeno govoriti o čezmernem turizmu?
Zakaj ne bo tako hitro navalov gostov iz Azije, čeprav se ta hitro razvija?
Česa se lahko naučimo od hrvaškega turizma?
Sorodni prispevki