V 5 letih iz 80.000 na 120.000 EUR DV na zaposlenega
Kako vam je to uspelo v tako kratkem času?, je vprašal urednik revije Podjetna Slovenija Goran Novković generalno direktorico Danfoss Trata in podpredsednico danske skupine Danfoss za daljinsko ogrevanje Saško Rihtaršič. Odgovarja tako:
»Naša strategija je jasna. Naše rešitve želimo pozicionirati kot zelo visoko trajnostne. Takšne, ki našim kupcem pomagajo pri optimizaciji procesov in zmanjševanju stroškov. Naši izdelki optimizirajo rabo energije. Imajo višjo dodano vrednost, zato je za nas ključno investiranje v razvoj takšnih izdelkov.
Poleg tega si je Danfoss zadal cilj, da bo zelo veliko vlagal v sistematsko izboljšavo produktivnosti na svojih proizvodnih lokacijah. Naredili smo analizo. Naša konkurenčna prednost oziroma stroškovna učinkovitost je zelo odvisna od stroškov delovne sile. Pri nabavi smo konkurenčni.
Vsako leto je naš cilj, da se za 10 odstotkov izboljša produktivnost v proizvodnih enotah.

Pri nas to dosegamo tako, da digitaliziramo proizvodnjo. Višja dodana vrednost je posledica takšnega zviševanja produktivnosti. «
Si še prestavljate, kakšno bi bilo podjetje Trata, če ne bi bilo vključeno v skupino Danfoss?
»Težko. Kmalu bo 30. obletnica, odkar se je Trata pridružila Danfossu. Po osamosvojitvi Slovenije je Trata izgubila velik delež svojega trga. Danes si je nepredstavljivo zamisliti, kako bi bilo, če ne bi bili del Danfossa. Ta je prinesel ogromno novih investicij in izdelkov na obe lokaciji naše tovarne. Predvsem pa nam je odpiral globalne trge.«

»Na Danskem je 70 % vseh stavb priklopljenih na daljinsko ogrevanje. V Sloveniji 10 %.«
Zakaj bi bilo modro na pameten način privabiti več tujih investitorjev?
Le koliko denarja mečejo proč v industriji, ker se ne zavedajo potenciala odvečne toplote?
Zakaj je ključno razmerje: individualne vs. večje, centralne toplotne črpalke?
Iz posebnih izdaj

Mladi, linkedin profil je pomembnejši od vašega CV-ja!
Tilen Prah, kadrovski strokovnjak in prokurist podjetja Kariera, svetuje, kako lahko mladi izboljšajo svoj življenjepis

Iz Luke Koper do Indije
Kje pa geografsko vidite največje priložnosti na globalnem trgu za rast Luke Koper v prihodnje? Bo to še vedno povezava

Krasni novi (nevarni) svet
Danes ste naši naročniki v svoje nabiralnike posebno izdajo Podjetne Slovenije, Podjetna varnost: Nič nas ne sme presenetiti.

Na Poljskem so prodali žago, veliko kot nogometno igrišče
Ali veste, da Mebor prodaja tudi na Tahiti in Fidži? Kako se jim je uspelo prebiti med največje slovenske podjetniške