Rado Čulibrk: »Kjer so tujci, je red.«
Katere so po vaših izkušnjah največje tri prednosti, če je podjetje v tuji lasti?, je urednik revije Podjetna Slovenija Goran Novković vprašal Rada Čulibrka, direktorja podjetja Niko d.o.o., podjetja, ki je visoko na naši lestvici najboljših industrijskih MSP. In kaj odgovarja?
»Zdaj bom rekel nekaj, kar ljudem mogoče ne bo všeč. Kjer so tujci, je red. Ni pomembno, koga poznaš – bratranca, sestrično in podobno. Pomembno je, da delaš dobro. Poleg tega so tuje firme bolj usmerjene h kupcem, k trgu. Ne ukvarjajo se same s sabo. Vsi procesi so zelo transparentni. Če kakšen oddelek v podjetju ni potreben, ga ugasnejo. Če je kakšen šibak, ga okrepijo. Delovanje je učinkovito. Je pa seveda treba dosegati dobre rezultate, biti inovativen in razvojno naravnan, sicer za tujega lastnika nisi zanimiv.
Za naše podjetje je pomembno, da je uspešno na svetovnem trgu. Če ekipa dela dobro, jo lastnik maksimalno podpira. Pri tujcih je pomembna zlasti stabilnost. Ne dogaja se, da bi danes sprejeli eno strategijo, čez 14 dni pa že drugo.
Po 15 letih dela za avstrijski holding bi zdaj zelo težko delal za podjetje v domači lasti. Težko bi se navadil na to.«
NOVEMBRSKA IZDAJA: SVET 2.0 | NAROČILO REVIJE
Sorodni prispevki