Enajsterica za dober ulov na spletu

Slovenska podjetja, ki se tradicionalno najbolj oklepajo lastne spletne trgovine (in nerada prodajajo prek drugih), bi se po mnenju Aljoše Domijana iz Gambit trade morala bolj zavedati, da je prihodnost v spletu, saj klasična prodaja strmo pada.

Po besedah Žige Brodnika iz podjetja Optiweb nam bo kakovostna prenova vzela od 9 do 18 mesecev, pri tem pa mora sodelovati večina zaposlenih. Aljoša Domijan svetuje, naj se prenova začne od zgoraj, in priporoča, da si tudi vodstvo najame svetovalce. Strokovnjaki se strinjajo, da se investicija v digitalizacijo povrne v enem do največ treh letih, a to ni razlog, ki bi nas od tega lahko odvrnil. Pa poglejmo, na katere trende morate biti pri prenovi kot trgovci bolj pozorni.

ZA OGLED VSEBINE JE POTREBNA PRIJAVA

Prijava

KAJ PRIDOBITE S PARTNERSTVOM?

Tiskane izdaje revije, lahko sodelujete na spletnih dogodkih, poleg tega pa dobite posnetek in predstavitve naših skrbno izbranih sogovornikov na svoj e-naslov.

Pomakni se na vrh