Kibernetski napadi: kdo je najbolj na udaru?
Napadi namreč dosežejo vse vrste podjetij, od mikro do velikih korporacij, opažajo pa predvsem razlike v načinu in vrstah napadov. Spagnolo napoveduje:
»Verjetnost, da bodo manjša podjetja v prihodnjih letih doživela kibernetski napad, je velika.«
Podatki kažejo, da kar 43 odstotkov kibernetskih napadov cilja na mala in srednja podjetja, je pred kratkim povedala izvršna direktorica GZS za strateški razvoj in internacionalizacijo Marjana Majerič.
V zadnjem letu so se napadi spremenili – postali so bolj ciljani in sofisticirani, razlaga Spagnolo: »K temu pomembno prispeva tudi umetna inteligenca, ki napadalcem omogoča bolj natančno ciljanje in uporabo naprednejših tehnik komuniciranja. Če smo pred leti že iz besedila v e-pošti prepoznali prevode s prevajalskimi orodji, danes skoraj ni mogoče zaznati, da je besedilo ustvarjeno z umetno inteligenco.«
Poleg tega se napadalci ne omejujejo več le na e-pošto, temveč izkoriščajo tudi druge komunikacijske kanale, kot so LinkedIn, WhatsApp in Viber, našteva Spagnolo.
NOVEMBRSKA IZDAJA: SVET 2.0 | NAROČILO REVIJE
Sorodni prispevki