Uspešno smo zaključili prodajo hotela Cubo v Ljubljani, kar še dodatno potrjuje naše vodilno mesto na nepremičninskem trgu.
Izberejo nas zaradi predanosti izobraževanju in profesionalnemu razvoju
- Keller Williams Slovenija
- 14 avgusta, 2024
- Promocijsko besedilo
Poudarijo, da je KW vodilna nepremičninska družba na svetovni ravni, znana po svoji veliki mreži agentov in usmerjenosti v znanje ter tehnologijo.
Njihova filozofija temelji na združevanju najuspešnejših in najbolj kakovostnih agentov, s poudarkom na nenehnem izobraževanju in razvoju veščin. Z več kot 10.000 agenti izven ZDA in Kanade ter prisotnostjo v 57 državah KW izstopa kot največja nepremičninska družba po številu agentov na svetu.
Izstopa pa tudi po kulturi podjetja, integriteti in osredotočenosti na stranke. Družba je bila ustanovljena leta 1984, mednarodno pa se je njena širitev začela leta 2012. Hitro so postali največji na svetu v svoji panogi – ne le po številu agentov, ampak tudi po številu prodaj in skupni vrednosti prodanih nepremičnin.
Zasluženi za prodajo priljubljenega mariborskega dragulja – hotela Habakuk, ki ga odlikujejo vrhunska lega in prestižna ponudba.
KW Slovenia je nastala sredi leta 2020, danes pa šteje nekaj več kot 50 zaposlenih in ima poslovalnice v petih mestih: Ljubljani, Kopru, Mariboru, Celju in Hrastniku. V Sloveniji je trenutno tretja največja nepremičninska družba.
Stavijo na zaposlene in na odnose
Revija Inman je družbi KW dodelila priznanje za najbolj tehnološko napredno nepremičninsko podjetje, revija Training Magazine pa jih je imenovala za podjetje z najboljšim trening programom za svoje sodelavce. Omenjeni program je prilagojen potrebam nepremičninskih agentov, da postanejo tehnološko polno usposobljeni in se lahko ob pomoči tehnologije osredotočijo na to, kar je najpomembnejše zanje in njihove stranke.
Agenti se zavedajo, kako pomembno je graditi močne odnose, zlasti znotraj svoje mreže poznanstev, pravijo v KW. S tem pridobijo prave informacije ob pravem času, kar jim omogoča doseganje ciljev strank. »Zato dajemo velik poudarek na zavestno gradnjo baze strank in ohranjanje odnosov s temi strankami. To je naša ključna konkurenčna prednost v primerjavi z drugimi agenti.«
Vsakoletna izdaja KW revije – NEPREMIČNINE, raziskuje najnovejše trende v nepremičninskem svetu in zgodbe o uspehu naših agentov.
Zaradi proaktivne gradnje odnosov agent točno ve, komu priporočiti pravo nepremičnino. Spodbujajo tudi sodelovanje med agenti – na slovenski ravni in tudi na svetovni. »Predstavljajte si 190.000 agentov, od katerih ima vsak zelo povezane odnose s svojo bazo strank; s to mrežo lahko agenti hitro najdejo pravega kupca, kar je velika prednost,« pojasnijo. S svojo filozofijo so pritegnili zelo izkušene agente, med katerimi so tudi lastniki agencij z več kot 30-letnimi izkušnjami.
Želijo postati številka ena
Kot pravijo v KW, bodo še naprej iskali izkušene in profesionalne agente. »Naš cilj je postati številka ena tako na področju stanovanjskih kot tudi poslovnih nepremičnin v Sloveniji,« poudarijo.
Dodajo, da so njihovi agenti tudi navdihujoči vodje, ki motivirajo druge. S tem ustvarjajo dinamično in uspešno delovno okolje, kjer znanje in inovacije cvetijo. »Zato ni presenetljivo, da tisti, ki se odločijo za KW agenta, izberejo pot napredka in uspeha.«
Sorodni prispevki