Z modrimi kartami lažje do globalnih talentov
To pomeni:
hitrejši in preprostejši postopek,
krajši čas obravnave vlog,
večjo fleksibilnost pri menjavi delodajalca,
zmanjšane administrativne ovire.
Podatki Adecca Slovenije kažejo, da je v zadnjem letu naraslo zanimanje podjetij za pridobivanje strokovnjakov iz Indije, Pakistana, s Filipinov, iz Egipta in z Zahodnega Balkana – predvsem na področjih IT, elektroinženiringa, mehatronike in zdravstva. »Učinkovitejši sistem modre karte lahko Sloveniji omogoči večjo konkurenčnost v boju za globalne talente,« njegovo prednost izpostavlja Danijel Okilj, vodja mednarodne mobilnosti za Slovenijo in Srbijo pri kadrovski agenciji.
V kadrovski agenciji Kariera pravijo, da se zaposlovanje visokokvalificiranih kadrov iz tujine prek modre karte že zdaj izkazuje kot učinkovita rešitev za podjetja, ki na domačem trgu ne najdejo ustreznih profilov:
»V praksi opažamo, da je vedno več vlog za modro karto. Sodelujemo s podjetji iz zdravstva, farmacije in tehnoloških panog, kjer vse pogosteje iščejo te strokovnjake.
Postopki sicer zahtevajo natančno pripravo in usklajenost med delodajalcem in kandidatom, vendar lahko z ustrezno podporo potekajo hitro in učinkovito. Glede na kadrovske trende in razmere na trgu pričakujemo, da bo modra karta v prihodnje igrala še pomembnejšo vlogo pri zapolnjevanju vrzeli v visokokvalificirani delovni sili.«
Celotni članek si lahko preberete v zadnji številki revije Podjetna Slovenija
Iz posebnih izdaj

Mladi, linkedin profil je pomembnejši od vašega CV-ja!
Tilen Prah, kadrovski strokovnjak in prokurist podjetja Kariera, svetuje, kako lahko mladi izboljšajo svoj življenjepis

Trgovinsko premirje med EU & ZDA. Z neznankami!
Groženj s trgovinsko vojno je očitno konec. Dobili smo namreč carinski dogovor med EU in ZDA. Ta prinaša 15 %

Močna slovenska podjetja v obrambni industriji? Zakaj pa ne!
Ali si v Sloveniji zaradi novega velikega obrambnega projekta EU obetamo kakšno močno proizvodnjo ali tujo investicijo?smo vprašali Boštjana Skalarja,

»Avto že lahko kupimo prek telefona. A pri mesu vlogo igrajo okusi.«
Janez Oblak, Mesarstvo Oblak.
129. med največjimi podjetji v lasti podjetnikov.