Preberite tudi: Čiščenje in zaščita vrhunske kakovosti
Promocijsko besedilo
Kaj to pomeni?
Stroški, ki niso potrebni za poslovanje, imajo značaj privatnosti ali odstopajo od običajne poslovne prakse, ne sodijo v obračun davka od dohodka pravnih oseb ali obračun akontacije dohodnine in dohodnine od dohodka iz dejavnosti.
Če zavezanec takšne stroške prijavi, si lahko neupravičeno zniža davčno osnovo. Prav tako to lahko pomeni prikrita izplačila dobička lastnikom in povezanim osebam, nepravilno obračunane bonitete zaposlenim ali nepravilno odbit vstopni DDV, še pojasnjujejo na Fursu. In kaj morate pravzaprav storiti?
Poskrbite, da bodo vsi nakupi in s tem povezani stroški v podjetju resnično le poslovne narave. Preverite ali je strošek res potreben za poslovanje. Vsa pojasnila o nakupih blaga in storitev za neposlovno rabo pa si lahko preberete TUKAJ.
Preberite tudi: Zmanjšajte si stroške ravnanja z odpadki
Promocijsko besedilo
Sorodni prispevki