Novo leto – novi trendi pri organizaciji dogodkov

Svet dogodkov bodo pri nas v prihodnje krojile vse bolj kreativne, intimne in tehnološko napredne rešitve, ki pa bodo morale biti v skladu s trendom trajnostne naravnanosti.
Top trendi bodo tako:

Personalizacija in unikatnost dogodkov.

Udeleženci in naročniki si želijo dogodkov, prilagojenih njihovim specifičnim interesom in potrebam. »Naročniki in njihove stranke iščejo več kot le dogodek – želijo si edinstvene izkušnje, ki bodo izstopale in pustile trajen vtis. Pričakujejo inovativne koncepte v kombinaciji s personalizacijo, prilagojeno njihovi blagovni znamki, sporočilu in ciljni skupini,« opisuje Mojca Madea Majhen iz podjetja Paideia Events, ki se ukvarja z organizacijo dogodkov.

Uporaba novih tehnologij.

Omogočajo izjemno interaktivne in inovativne dogodke, kjer lahko udeleženci doživijo nekaj povsem novega. »Povečuje se tudi podpora tehnoloških rešitev za upravljanje dogodkov; bodisi podjetja za interna izobraževanja, novoletna druženja ali konference bodisi agencije za svoje naročnike ali organizacije za svoje člane. Vsi organizatorji dogodkov raje uporabljajo eno rešitev namesto petih, ker tako prihranijo čas, zmanjšajo možnost napak in povečajo varnost osebnih podatkov. Lažja je tudi analitika, potrebna za sprejemanje odločitev,« pojasnjuje Alenka Bezjak Mlakar iz podjetja Meet Point, ki se ukvarja z organizacijo dogodkov.

Trajnost in okoljska nevtralnost.

»Udeleženci danes pričakujejo, da bodo dogodki prijazni do okolja. Zmanjševanje količine odpadkov, uporaba trajnostnih materialov in zmanjšanje ogljičnega odtisa postajajo pomembni vidiki načrtovanja in izvedbe dogodkov,« izpostavlja Majhnova.

Umetna inteligenca. Različna orodja UI organizatorjem dogodkov že zdaj pomagajo pri pripravi dogodkov in soustvarjanju vsebin. »V kratkem pričakujemo rešitve, ki bodo udeležencem omogočale na primer izbrati najprimernejši dogodek in vam, medtem ko pijete kavo s poslovnim partnerjem na dogodku, naredile povzetek predavanja in predlagale, koga še bi bilo priporočljivo spoznati,« pričara prihodnost Bezjak Mlakarjeva.

Avtentičnost.

»V današnjem svetu, prepletenem z umetno inteligenco, ki (so)ustvarja skoraj večino vsebin na spletu in kjer se nenehno pojavljajo vprašanja avtorstva, avtentičnosti in resničnosti, so dogodki v živo (p)ostali eno redkih mest pristne izkušnje, za katero veš, da je resnična. Prav pristnost in resničnost bosta postajali vse pomembnejši komponenti poslovnega sveta,« meni Bezjak Mlakarjeva.

Lokalni/manjši dogodki.

»Imenujemo jih tudi mikrodogodki, z njimi pa lahko zmanjšamo ogljični odtis zaradi potovanj in kratke dobavne verige ter poskrbimo tudi za pristen odnos, manjšo kompleksnost in boljše povezave. Tega na izjemno velikih dogodkih ne moremo doseči, saj so preveliki,« pojasnjuje Bezjak Mlakarjeva.

Dogodki v dogodkih.

»V tujini pogosto organizirajo manjše dogodke znotraj večjega. Tako izkoristijo prednosti velikih dogodkov in sejmov, obenem pa omogočijo lažjo interakcijo med udeleženci ter bolj pristno izkušnjo. Z novimi interaktivnimi formati, kot je snemanje podcasta v živo na dogodku ali tekma na določeno temo med predavateljema, bodo dogodki spreminjali tudi izkušnjo vseh udeležencev – organizatorjev, predavateljev in obiskovalcev,« napoveduje Bezjak Mlakarjeva.

O tem, kako se tuji dogodki razlikujejo od slovenskih in celotni članek si lahko preberete v novembrski številki revije Podjetna Slovenija.

  Sorodni prispevki

Pomakni se na vrh