Kako integrirati Filipince in Indijce?

Vozniki, skladiščniki, kje ste? Tako se sprašujejo mnoga slovenska logistična podjetja.

Direktor podjetja Prigo Igor Pristavec je bil med pobudniki skupine, ki je predlagala, naj se država Slovenija po pomoč na tem področju – s povabilom voznikom – uradno obrne na državo Filipini. Bil je tudi v delegaciji, ki se je na začetku leta s tem povabilom odpravila odpravila v Manilo, kjer je Republika Slovenija uradno odprla veleposlaništvo, da bi tudi formalno olajšala uvoz filipinskih delavcev v Slovenijo, predvsem na področju logistike.

Zakaj sploh primanjkuje voznikov? »To je naporno delo. Vsak si želi biti čim več doma, ne pa, da velik del leta preživi na cesti in v tovornjaku,« ugotavlja Igor Pristavec.

V podjetju Prigo se že dolgo zavedajo izzivov, ki jih prinaša pomanjkanje kadrov v transportu in logistiki, zlasti na področju visokokvalificiranih kadrov. V trenutnih razmerah, ko domača delovna sila ne izpolnjuje potreb, vse pogosteje iščejo rešitve na globalnem trgu dela. Osredotočajo se na države, kot so Filipini in Indija.

»V prihodnosti bomo še naprej vlagali v sistematično izobraževanje in usposabljanje novih kadrov. Tujci, ki prihajajo k nam, pogosto potrebujejo dodatna znanja, da bi se uspešno integrirali v evropski transportni sistem. Prigo se bo osredotočil na prilagojene učne programe, jezikovno podporo in tehnično izobraževanje. Vemo, da zgolj prihod delavcev ni dovolj – ključna je njihova celovita integracija v podjetje in širšo skupnost,« napoveduje Igor Pristavec.

Celotni članek si lahko preberete posebni izdaji revije Podjetna Slovenija Podjetna logistika.

Iz posebnih izdaj
  Preberite tudi
Pomakni se na vrh