Kako je Palma postala 2. največja izvoznica na Savinjskem

Turistična agencija Palma je od leta 2018 do leta 2023 izvoz povečala za skoraj trikrat: s 5,6 na 16,2 milijona evrov.

Na Savinjskem je Palma celo druga najhitreje rastoča izvoznica. Kako vam je to uspelo?, je urednik revije Podjetna Slovenija Goran Novković vprašal Mateja Knausa, lastnika in direktorja Palme. In kaj odgovarja?

»To je posledica naše dolgoletne strategije.

Promocijsko besedilo

Leta smo vlagali v raznolikost naših produktov in v tuje trge. Tudi v nekaterih drugih slovenskih turističnih agencijah izvoz raste, vendar je bila startna vrednost izvoza pred leti nižja. Verjamem, da nam je pri izvozu res uspel najizrazitejši preboj. Razlogov za to je več.

Znali smo povezati področji potovanja Slovencev v tujino in prihoda tujih turistov v našo regijo. To smo storili skupaj z našim sestrskim podjetjem na Hrvaškem, v Zagrebu. Tako lahko ponujamo celovite produkte, ki jih naša konkurenca težje ponudi.«

Kateri so vaši največji tuji trgi? Katere tuje turiste imate največkrat med strankami?

»Največ jih je s španskega, francoskega in skandinavskega trga. To so trije naši najpomembnejši trgi v Evropi. Največkrat prihajajo v Slovenijo, pa tudi na Hrvaško.«

Celotni intervju z Matejem Knausom si lahko preberete v najnovejši številki revije Podjetna Slovenija.

  Sorodni prispevki

Pomakni se na vrh