Kako je Palma postala 2. največja izvoznica na Savinjskem
Na Savinjskem je Palma celo druga najhitreje rastoča izvoznica. Kako vam je to uspelo?, je urednik revije Podjetna Slovenija Goran Novković vprašal Mateja Knausa, lastnika in direktorja Palme. In kaj odgovarja?
DECEMBRSKA IZDAJA: TOP IZVOZNIKI | NAROČILO REVIJE

»To je posledica naše dolgoletne strategije.
Preberite tudi: Kjer poslovni dogodki postanejo nepozabna doživetja
Promocijsko besedilo
Leta smo vlagali v raznolikost naših produktov in v tuje trge. Tudi v nekaterih drugih slovenskih turističnih agencijah izvoz raste, vendar je bila startna vrednost izvoza pred leti nižja. Verjamem, da nam je pri izvozu res uspel najizrazitejši preboj. Razlogov za to je več.
Znali smo povezati področji potovanja Slovencev v tujino in prihoda tujih turistov v našo regijo. To smo storili skupaj z našim sestrskim podjetjem na Hrvaškem, v Zagrebu. Tako lahko ponujamo celovite produkte, ki jih naša konkurenca težje ponudi.«
Kateri so vaši največji tuji trgi? Katere tuje turiste imate največkrat med strankami?
»Največ jih je s španskega, francoskega in skandinavskega trga. To so trije naši najpomembnejši trgi v Evropi. Največkrat prihajajo v Slovenijo, pa tudi na Hrvaško.«
Sorodni prispevki