2. tir in posodobitev železnic ne bosta dovolj!

Direktor Združenja za promet pri Gospodarski zbornici Slovenije Robert Sever ugotavlja, da je slovenska logistika s svojimi kapacitetami in zaradi geostrateške lege izrecno izvozno usmerjena storitvena dejavnost (70 odstotkov naših naročnikov je tujih). Ključna je torej promocija na zalednih trgih Srednje in JV Evrope ter Zahodnega Balkana.

»Definirati je treba nekaj ključnih čezmorskih trgov ter nato na njih izvajati intenzivno in stalno promocijo, tako z izhodnimi kot z domačimi promocijskimi dogodki, nanje pa naj bodo vabljena izvozna podjetja, ladjarji in logisti s teh trgov. Z doseganjem obsega pretovora moramo zagotoviti neposredne ladijske povezave teh trgov z Luko Koper, kar je konkurenčna prednost za oskrbo evropskih zalednih trgov,« predlaga Robert Sever.

»Pri tem mora sodelovati celotna oskrbovalna veriga (pomorski agenti, pristanišče, špedicijska podjetja in prevozniki). Nadaljevati je treba promocijo na zalednih trgih Evrope in Zahodnem Balkanu. Domača naloga Slovenije pa je, da začne strateško vlagati v primerno infrastrukturo (skladišča, terminale, ceste in železnico) ter v digitalizacijo logistike. Dograditev drugega tira in modernizacija železniške infrastrukture ne bosta dovolj,« ugotavlja Robert Sever.

Jasna strategija razvoja panoge je po mnenju direktorja Združenja za promet pri Gospodarski zbornici Slovenije Roberta Severja tudi promocijski vzvod.

Celotni članek si lahko preberete v posebni izdaji revije Podjetna Slovenija, Podjetna Logistika.

Iz posebnih izdaj
  Preberite tudi
Pomakni se na vrh