Recept za slovensko logistiko: več logike
Leta poslušamo, da je Luka Koper okno srednje Evrope v svet. Leta poslušamo, da skozi Slovenijo teče peti panevropski koridor Barcelona–Kijev.
Še vedno pa imajo vse štiri avtocestne vpadnice v Ljubljano približno enako pretočno zmogljivost. In še vedno tovorni promet po železnici teče skozi sam center Ljubljane. To ni pametna logistika, še manj pa logična logistika, je kritičen.
Ker je to izjemno pomemben segment gospodarstva, zaradi katerega Slovenija izgublja konkurenčnost. Če ne bomo pohiteli, bo Ljubljana največje – pardon, še večje – ozko grlo v zaledju severnojadranskih pristanišč. Slovenija bo postala Slowenia, še piše Novković.
Posebna revija, namenjena izključno logistiki, naslavlja realne potrebe gospodarstva in išče rešitve – tako, kot jih znamo pri Podjetni Sloveniji. Strokovnjaki imajo vrhunske ideje, kako ukrepati, rabimo pa politično voljo za sistemske premike. Nam bo uspelo?
Iz posebnih izdaj

Mikrodokazila za hitro nadgradnjo znanja študentov
Svet postaja vse bolj modularen – takšno pa postaja tudi izobraževanje. V Sloveniji že nastajajo

2030: električni tovornjak za krajše razdalje?
Glede na trenutne trende, predvidene investicije in vire za proizvodnjo potrebne električne energije bo električni tovornjak v letu 2030 standard

Kibernetski napadi: 30 do 40 % podjetij ima zastarelo opremo
Kaj so najpogostejši šibki členi pri zaščiti pred kibernetskimi napadi v slovenskih podjetjih – ljudje, sistemi ali procesi?

Spekel je 30.000 pic na leto … nato pa zaslužil milijon
Kako je pek pic iz Ormoža z ekipo postavil podjetje, s katerim je v treh letih prišel do milijona evrov