Visokokakovostna embalaža za vsako potrebo
- Jamnik, d. o. o.
- 27 septembra, 2023
- Foto: osebni arhiv Jamnik, d. o. o.
- Promocijsko besedilo
Za vse vrste naročnikov, ob tem pa se ponašajo z vrhunskim servisom. Pri njih dobite vse na enem mestu na obljubljeni rok.
Podjetje je ustanovil Ludvik Jamnik že leta 1988, čez leta pa je raslo, se razvijalo in krepilo. Danes zaposlujejo 87 delavcev, njihova proizvodnja pa se skupaj s skladiščem razprostira na 10.000 kvadratnih metrih v industrijski coni Preska v Medvodah.
Strokovnjaki za celo vrsto posebnih efektov
Podjetje Jamnik razpolaga z lastnim ploterjem za izdelavo vzorcev in uporablja vrhunsko programsko opremo tako za izris embalaž kot za obdelavo datotek za tisk s strani kupcev (Esko, Artios Cad). Imajo dva tiskarska stroja, na katerih lahko delajo sedem barv in dva laka v enem prehodu. Na stroju, ki tiska tudi z UV-barvami (največ pet barv) lahko tiskajo tudi na srebrno folijo, s čimer dosegajo zanimive rezultate metal efekta. Ti pogosto pridejo v poštev predvsem za visokokakovostne zloženke, na primer v kozmetični industriji. Poleg tega so v podjetju Jamnik specialisti tudi za številne druge efekte, ki jih dosegajo z različnimi laki in folijami.
Za embalaže, ki potrebujejo večjo obstojnost in nosilnost, pa Jamnik nudi tudi kaširanje z različnimi materiali. Pri tem večinoma uporabljajo E in F val v beli ali rjavi ter kraft kakovosti, možnosti pa je še veliko več.
Sodelujejo s priznanimi blagovnimi znamkami
Jamnik se od ostalih podobnih podjetij razlikuje predvsem v tem, da skozi vsa leta ohranja in nadgrajuje svojo visoko fleksibilnost in nadpovprečni servis do naročnikov. To dosega s pomočjo usposobljenih in profesionalnih sodelavcev, ki celo leto skrbijo za približno 250 kupcev. Podjetje se ponaša z nenehnim doseganjem visoke kakovosti svojih izdelkov, pri čemer ima vse stroje za izdelavo in dodelavo embalaže na voljo v svoji lastni proizvodnji. Sodelujejo s priznanimi blagovnimi znamkami, kot so Afrodita, Loreal, Beirsdorf in podobne.
Krepili bodo prisotnost na francoskem trgu
Kot podjetje, ki se dobro zaveda pomena nenehnega razvoja, Jamnik vedno išče priložnosti za rast. Trenutno potencial za širitve vidijo na francoskem trgu, kjer sicer že poslujejo, a si želijo prisotnost še okrepiti. Dobro sodelujejo tudi z ostalimi evropskimi državami, saj izvozijo kar 65 % svojih izdelkov. Med panogami, za katere Jamnik izdeluje embalažo, prevladujejo tehnični izdelki, prehrana in kozmetika, v zadnjih letih pa narašča tudi povpraševanje po embalaži za prehranska dopolnila.
Sorodni prispevki