UI – 8x v vlogi vašega pomočnika
1. Avtomatizacija ponavljajočih se nalog.
UI lahko avtomatizira rutinske in ponavljajoče se naloge, kot so vnos podatkov, obdelava računov in podpora strankam prek chatbotov. To omogoča zaposlenim, da se osredotočijo na bolj strateške in ustvarjalne naloge.
2. Izboljšano odločanje.
Analitična orodja, ki temeljijo na UI, lahko hitro obdelajo velike količine podatkov in iz njih izluščijo dragocene vpoglede. To pomaga vodjem pri sprejemanju bolj informiranih in podatkovno podprtih odločitev.
3. Prilagoditev in personalizacija.
UI podjetjem omogoča, da strankam ponujajo prilagojene izdelke in storitve, s tem pa povečujejo njihovo zadovoljstvo. Priporočilni sistemi v spletnih trgovinah na primer analizirajo vedenje uporabnikov in ponujajo izdelke, ki bi bili na podlagi teh ugotovitev za posamezne stranke najbolj zanimivi.
4. Izboljšana učinkovitost in zmanjšanje stroškov.
Avtomatizacija in optimizacija procesov z UI lahko bistveno zmanjšata operativne stroške in povečata učinkovitost. To je posebej pomembno v proizvodnji, logistiki in dobavni verigi.
5. Napovedovanje in preprečevanje težav.
Zmožnosti UI za napovedovanje podjetjem omogočajo, da predvidijo trende, povpraševanje po izdelkih in potencialne motnje v dobavni verigi. Tako lahko ukrepajo proaktivno in zmanjšajo tveganje za poslovanje.
6. Izboljšana varnost.
Sistemi UI lahko nepravilnosti in potencialne varnostne grožnje zaznavajo hitreje in natančneje kot ljudje. To je še posebej pomembno na področjih, kot so kibernetska varnost in finančne storitve.
7. Izboljšana izkušnja strank.
Chatboti in virtualni pomočniki, ki temeljijo na UI, podjetjem omogočajo, da strankam zagotavljajo podporo 24/7, kar izboljšuje izkušnjo strank in zmanjšuje čakalne dobe.
8. Inovacije in razvoj novih izdelkov.
UI lahko podjetjem pomaga pri raziskovanju in razvoju novih izdelkov in storitev s simulacijami, analizami in napovedovanjem uspešnosti na trgu.
UI v grški javni upravi: 26.000 pogovorov v eni uri
Da je koristi uporabe UI v javnem sektorju res veliko, kaže primer Grčije, ki izrazito spodbuja digitalne inovacije. Z uvajanjem digitalnega svetovalca mAIgov imajo državljani umetno inteligenco dobesedno na dosegu prstov. Njihov inovativni digitalni asistent je v samo 24 urah omogočil več kot 26.000 pogovorov.
Spodbudno je, da so vse informacije dostopne na enem mestu in kadarkoli. Državljani bi se lahko povezali z digitalnimi asistenti, ki bi za začetek lahko opravili kar nekaj preprostih postopkov, prednosti uvedbe UI v javni sektor opisuje Tomaž Valjavec.
Sorodni prispevki