Promocijsko besedilo

Konec ere piškotkov: za koga je dobro in za koga slabo?

Konec leta se jim bo odpovedal največji in najpogosteje uporabljen brskalnik na svetu, Google. Za koga bo dobro in za koga slabo?

Konec ere piškotkov se nanaša na postopno ukinitev uporabe tretjeosebnih piškotkov s strani brskalnikov in spletnih platform. Gre za majhne podatkovne delce, ki jih spletne strani shranijo v brskalnike uporabnikov in jih nato uporabljajo za sledenje njihovim aktivnostim na spletu.

Več zaščite za potrošnike …

Podatki o preferencah uporabnikov na spletu se ne bodo več shranjevali na ravni brskalnika, pojasnjujejo pri Optiwebu. To pomeni, da podatkov o vedenju uporabnikov ne bo mogoče uporabljati za oglaševalske namene.

Brskanje bo po novem bolj zasebno in manj personalizirano. Na prvi pogled to morda pomeni manj relevantne oglase, a hkrati večjo zasebnost.

Promocijsko besedilo

… ampak težje delo za oglaševalce, spletne trgovce in podjetnike

Brez teh podatkov je oglaševanje precej manj personalizirano in zato manj uspešno, pravijo pri Optiwebu. Podjetja, ki se s tem ukvarjajo, so se namreč močno zanašala na tretjeosebne piškotke za sledenje uporabnikom in ciljanje oglasov. Brez teh piškotkov bodo morala najti nove načine za zbiranje podatkov o uporabnikih in ciljanje oglasov.

Brezpiškotna era lahko pomeni velike težave tudi za spletne trgovce, saj se bo zmanjševalo število prodanih izdelkov. Podjetja, ki oglašujejo svoje izdelke in storitve, bodo imela manj vpogleda v učinkovitost svojih oglasov in bodo morala prilagoditi svoje strategije. Zmanjšalo se bo število povpraševanj.

Poleg tega podjetja ne bodo imela več možnosti ponovnega trženja tistim, ki so pokazali zanimanje za izdelke oziroma storitve, saj ne bodo več vedela, kdo so ogreti potencialni kupci, dodajajo pri Optiwebu.

Podjetja, ki se ukvarjajo z digitalnim oglaševanjem, se močno zanašajo na tretje piškotke za sledenje uporabnikom in ciljanje oglasov. Brez teh piškotkov bodo morala najti nove načine za zbiranje podatkov o uporabnikih in ciljanje oglasov.

Celoten članek si lahko preberete v avgustovski številki revije Podjetna Slovenija.

  Sorodni prispevki

Pomakni se na vrh