Preberite tudi: Čiščenje in zaščita vrhunske kakovosti
Promocijsko besedilo
Konec ere piškotkov: za koga je dobro in za koga slabo?
Konec ere piškotkov se nanaša na postopno ukinitev uporabe tretjeosebnih piškotkov s strani brskalnikov in spletnih platform. Gre za majhne podatkovne delce, ki jih spletne strani shranijo v brskalnike uporabnikov in jih nato uporabljajo za sledenje njihovim aktivnostim na spletu.
Več zaščite za potrošnike …
Podatki o preferencah uporabnikov na spletu se ne bodo več shranjevali na ravni brskalnika, pojasnjujejo pri Optiwebu. To pomeni, da podatkov o vedenju uporabnikov ne bo mogoče uporabljati za oglaševalske namene.
Brskanje bo po novem bolj zasebno in manj personalizirano. Na prvi pogled to morda pomeni manj relevantne oglase, a hkrati večjo zasebnost.
Preberite tudi: Zmanjšajte si stroške ravnanja z odpadki
Promocijsko besedilo
NOVA IZDAJA: O Janji Garnbret malo drugače. | NAROČILO REVIJE

6 načinov priprave na prihodnost brez piškotkov
Nasvete, kako se lahko pripravite na prihodnost brez piškotkov, smo poiskali pri strokovnjakih, Sabini Bevc, direktorica marketinga v podjetju Optiweb, in Petru Vidmarju, ustanovitelju in direktorju podjetja Agencija 101.
… ampak težje delo za oglaševalce, spletne trgovce in podjetnike
Brez teh podatkov je oglaševanje precej manj personalizirano in zato manj uspešno, pravijo pri Optiwebu. Podjetja, ki se s tem ukvarjajo, so se namreč močno zanašala na tretjeosebne piškotke za sledenje uporabnikom in ciljanje oglasov. Brez teh piškotkov bodo morala najti nove načine za zbiranje podatkov o uporabnikih in ciljanje oglasov.
Brezpiškotna era lahko pomeni velike težave tudi za spletne trgovce, saj se bo zmanjševalo število prodanih izdelkov. Podjetja, ki oglašujejo svoje izdelke in storitve, bodo imela manj vpogleda v učinkovitost svojih oglasov in bodo morala prilagoditi svoje strategije. Zmanjšalo se bo število povpraševanj.
Poleg tega podjetja ne bodo imela več možnosti ponovnega trženja tistim, ki so pokazali zanimanje za izdelke oziroma storitve, saj ne bodo več vedela, kdo so ogreti potencialni kupci, dodajajo pri Optiwebu.
Podjetja, ki se ukvarjajo z digitalnim oglaševanjem, se močno zanašajo na tretje piškotke za sledenje uporabnikom in ciljanje oglasov. Brez teh piškotkov bodo morala najti nove načine za zbiranje podatkov o uporabnikih in ciljanje oglasov.
Celoten članek si lahko preberete v avgustovski številki revije Podjetna Slovenija.
Sorodni prispevki