6 načinov priprave na prihodnost brez piškotkov

Nasvete, kako se lahko pripravite na prihodnost brez piškotkov, smo poiskali pri strokovnjakih, Sabini Bevc, direktorica marketinga v podjetju Optiweb, in Petru Vidmarju, ustanovitelju in direktorju podjetja Agencija 101.

Kaj svetujeta? Poglejte si 6 načinov priprave na prihodnost brez piškotkov:

1. Investirajte v rešitve za avtomatizacijo 

Podjetja lahko bistveno izboljšajo ciljanje uporabnikov z rešitvami, ki integrirajo različne vire podatkov o strankah v enoten pregled, pravi Sabina Bevc: »To omogoča bolj natančno ciljanje in prilagojene marketinške kampanje.«

Umetna inteligenca in strojno učenje avtomatizirata procese in optimizirata oglaševalske akcije za učinkovitejše trženje, še dodaja Bevčeva: »Orodja, kot je recimo HubSpot, združujejo podatke o strankah iz več virov, kar omogoča globlji vpogled v vedenje in želje uporabnikov. To omogoča boljše ciljanje oglaševalskih kampanj in avtomatizacijo nalog, kot sta prilagojen email marketing in analiza vedenja uporabnikov spletnega mesta, kar vodi do večje učinkovitosti in angažiranosti.«

2. Poskrbite za varnost in hrambo podatkov.

Razmislite o uvedbi lastnih platform za obdelavo uporabniških podatkov, svetuje Vidmar. Uporaba analitičnih orodij večjih globalnih podjetij s strežniki izven EU (denimo Google Analytics 4) se bodo srečevala z vedno večjimi zakonskimi omejitvami pri zbiranju podatkov. Zato bodo izgubljala na relevantnosti.

3. To je priložnost za menjavo perspektive o oglaševanju.

Morda je konec ere tretjeosebnih piškotkov priložnost, da zamenjate perspektivo oglaševanja. Primorani boste v večje napore, da boste od uporabnikov prejeli soglasje za zbiranje čim večjega števila podatkov. Po drugi strani pa bodo pridobljeni podatki bistveno bolj relevantni, saj jih bodo uporabniki delili bolj zavestno in namensko, razmišlja Vidmar.

4. Premaknite oglaševalske aktivnosti.

Kanali, preko katerih lahko uporabite prvoosebne zbrane podatke, bodo še dodatno pridobili na pomembnosti, denimo email marketing.

5. Zaščitite se pred izgubo podatkov.

Prvoosebni podatki, ki bodo v vaši lasti, bodo bistveno bolj varni pred dolgoročno izgubo podatkov. Potencialne zakonske spremembe in prepoved uporabe analitičnih orodij trenutno največjih ponudnikov, vas lahko lahko stanejo večje količine zgodovinskih podatkov o uporabnikih.

6. Vzpostavite lastna skladišča.

Če boste vzpostavili lastna podatkovna skladišča, boste pridobili direktne vpoglede v nakupne navade svojih kupcev in boste lahko izvajali trženje na osnovi nakupne namere, personalizirano oglaševanje in bolj natančno ciljanje lastnih občinstev, še pravi Vidmar.

Celotni članek si lahko preberete v avgustovski številki revije Podjetna Slovenija.

  Sorodni prispevki

Pomakni se na vrh