»Vsaka ulica bo imela en paketomat.«

Kako Miha Jagodic, soustanovitelj podjetja Bloq.it, gleda na prihodnost zadnjega kilometra dostave? Podjetje se ukvarja s pametnimi paketomati in ima ambicijo s podjetjem zbrati z IPO vsaj milijardo evrov.

Zadnja milja dostave je znana kot tista, ki je za logista daleč največji strošek. Zato so paketomati zdaj tako priljubljeni; namesto da paket roma v 50 različnih hiš, je 50 paketov lahko dostavljenih na eno mesto, za katerega vsi vedo.

V državah, kjer je postavljenih že zelo veliko paketomatov, se preference kupcev vedno bolj spreminjajo. Ne odločajo se več za dostavo na dom, ampak za dostavo v paketomat oziroma zunaj doma.

Pričakujemo, da bo čez pet let večina paketov, ki jih bomo prevzeli oziroma naročili, dostavljena zunaj doma. Za dostavo na dom pa bo treba plačati zelo veliko premijo. Vsaka ulica bo imela en paketomat.

Celotni intervju z Miho Jagodicem si lahko preberete v reviji Podjetna Slovenija in TUKAJ.

Iz posebnih izdaj
  Preberite tudi
Pomakni se na vrh