Ko ti kakav in kava povzročata sive lase

Kako pa je s surovinami, zlasti kakava in kave? Kaj se bo zgodilo s cenami, je urednik revije Podjetna Slovenija Goran Novković vprašal Boštjana Jerončiča, direktorja ajdovskega podjetja Incom. Podjetja, ki je Ajdovščino spremenilo v prestolnico slovenskega sladoleda. In kaj odgovarja?

»Imam že kar malo sive lase, ker je v zadnjem času na področju surovin situacija res nora. 😊 Začelo se je že leta 2022 z ukrajinsko krizo.

Takrat so cene določenih surovin skočile v nebo. Med njim je bilo kakavovo maslo, ki smo ga prej kupovali po 5 do 6 evrov, lani pa že po 38 evrov za kilogram. Dodaten izziv je bila njegova razpoložljivost.

Zagotovo je bilo na trgu surovin ogromno špekulacij. Bera kakavovih zrn ni bila toliko manjša. Zdaj se cene surovine počasi znižujejo, a so še dvainpol- do trikrat višje kot pred ukrajinsko krizo.

Pred dvema letoma smo se zato začeli spraševati, ali je čokolada pravi partner za sladoled, saj je postala predraga. Razvili smo ogromno alternativnih prelivov, ki nadomeščajo tradicionalno čokolado.

Ti prelivi so po okusu in teksturi tako dodelani, da velika večina potrošnikov razlike sploh ne zazna – razen če prebere deklaracijo, na kateri transparentno označimo, da je sladoledna palčka oblita bodisi s čokolado bodisi s prelivom z okusom čokolade. Pri tem je ključna naša predanost odličnosti okusa in kakovosti končnega izdelka, zato lahko z gotovostjo trdimo, da potrošnik zaradi izbire alternativnega preliva ni prikrajšan pri užitku.

Ta razvoj je naša prednost. Tako nam uspeva ohranjati cene na pravi ravni. V vsak izdelek poskušamo vključiti čim več znanja. Začeli smo s strategijo pametnega izdelka. Za vsak izdelek vidimo, kje ima možnost izboljšav. Zaradi pretresov na surovinskih trgih je bilo narejenih ogromno korakov v razvoju.«

Celotni intervju z Boštjanom Jerončičem si lahko preberete v zadnji številki revije Podjetna Slovenija in TUKAJ:

Iz posebnih izdaj
  Preberite tudi
Pomakni se na vrh