Katera Slovenka je med 30 najbolj vplivnimi pod 30?

Janja Garnbret ni uspešna samo v športu. Odlično se znajde tudi poslovno in prek družbenih omrežij gradi svojo znamko, s tem pa finančno kondicijo za svoj napredek.

Na Instagramu ima že krepko čez pol milijona sledilcev, več kot 750 tisoč, na Facebooku 109 tisoč. Od kje jih je največ, ne ve: »Nekako me ima zelo rada Azija, tako da bi rekla, da jih je največ od tam. Pa tudi iz Amerike.«

Ste vedeli, da se je uvrstila celo na Forbsovo prestižno lestvico 30 najbolj vplivnih, ki so mlajši od 30 let?

Zame je bila to velika čast, je povedala v intervjuju za revijo Podjetna Slovenija: »Nikoli nisem niti pomislila, da bi lahko prišla na tako lestvico. To, da sem iz športa, ki je šele v razvoju, prišla na takšno lestvico, me je še bolj motiviralo, da nadaljujem s tem, kar delam. Da se plezanje razvija še naprej, pa tudi jaz kot osebnost«.

Enako bi svetovala tudi drugim športnikom: da se znajdejo tudi poslovno: »To je pravzaprav edini način. Okoli sebe moraš najti in zbrati ljudi, ki jim zaupaš in ki imajo izkušnje na tem področju. Takšni te lahko vodijo in ti pomagajo graditi znamko prek družbenih omrežij.

Vesela sem, da imam okoli sebe takšne ljudi. Sama zagotovo ne bi zmogla. Na koncu bi nehala plezati in se morala ubadati z opravili, s katerimi se športnik ne bi smel ukvarjati.

Imam agenta, s katerim smo začeli graditi ekipo. Ta ekipa mi pomaga, da sem zgradila znamko in dosegla tudi poslovne rezultate. Škoda bi bilo, da glede na to, kar sem dosegla v plezanju, iz tega ne bi zgradila svoje znamke.

Znamko smo začeli graditi pred petimi leti. Rastemo skupaj s plezanjem. To je proces, ki se nikoli ne konča. Nadaljevali bomo tudi v prihodnosti.«

Celotni intervju z izjemno Janjo si lahko preberete v septembrski številki revije Podjetna Slovenija.

  Sorodni prispevki

Pomakni se na vrh