Preberite tudi: Je učinkovitost zaposlenih možno povečati z umetno inteligenco?
Promocijsko besedilo
Kako jim je uspelo do 100.000 EUR na zaposlenega?
Podvojili so dobiček in število zaposlenih. Dodano vrednost na zaposlenega so pripeljali na skoraj 100 tisoč evrov. Kaj je razlog za takšen rast?
Solastnik Vasja Hamec pravi:
Po eni strani gre za pozitivne tržne trende, po drugi za nekaj pravilnih odločitev, ki jih uresničujemo. Poleg tega je to posledica naših prodajnih aktivnosti.«
Drugi solastnik, Melvis Haskić pa dodaja:
»Imamo zelo dobro ekipo zaposlenih, tehnološko smo močni, sodelujemo s pravimi trgovskimi partnerji. Med najpomembnejšimi strateškimi kupci je korporacija Schwarz, največja evropska trgovska družba – lastnica znamk Lidl in Kaufland, ki jim dobavljamo naše vrečke v desetih državah. V štirih do petih letih smo tej korporaciji dobavili za nekaj deset milijonov evrov blaga, pa bilo niti ene pomembne reklamacije.
To je naša največja referenca, so pa še druge. Izvažamo v 28 do 29 evropskih držav, v okoli 20 držav redno. Skoraj v vsaki državi v EU je kakšen naš kupec; od Romunije, Grčije, Avstrije, Skandinavije, Španije, Italije pa do Velike Britanije. Nismo odvisni od enega trga ali od ene regije. To je bil tudi naš cilj, ker ne želimo biti preveč odvisni samo od enega trga ali kupca.
V Sloveniji je naš kupec Spar Slovenija. Prav zdaj se na področju biorazgradljivih vrečk veliko dogaja v Sloveniji. Vsi bi radi posnemali Spar, ki je zaznal veliko odobravanje potrošnikov pri uvedbi biorazgradljivih vrečk.«
NOVA IZDAJA: O Janji Garnbret malo drugače. | NAROČILO REVIJE
Sorodni prispevki