Benedetti: Darilo doseže namen z »uau« učinkom

Kar 83 odstotkov ljudi se spomni darila, ki so ga prejeli. Na kaj morajo biti v podjetjih posebej pozorni, ko se odločajo za obdarovanje poslovnih partnerjev?

Da ne bi prekršili bontona ali celo dobrega okusa obdarovanja, česa se nikoli ne podari kot poslovno darilo?

To smo vprašali Ksenijo Benedetti, vodjo Akademije za poslovni protokol, svetovalko na področju poslovne komunikacije in izredno predavateljico na Univerzi na Primorskem, tudi dolgoletno šefinjo Protokola Republike Slovenije.

Obdarovanje je del medsebojne komunikacije in marketinško orodje. Cilj izmenjave poslovnih daril je krepitev, sooblikovanje in negovanje odnosa z najpomembnejšimi deležniki podjetja.

ZA OGLED VSEBINE JE POTREBNA PRIJAVA

Prijava

KAJ PRIDOBITE S PARTNERSTVOM?

Tiskane izdaje revije, lahko sodelujete na spletnih dogodkih, poleg tega pa dobite posnetek in predstavitve naših skrbno izbranih sogovornikov na svoj e-naslov.

  Sorodni prispevki

Pomakni se na vrh