So mediji Trumpu prinesli zmago?

Očitno so mediji potrebovali Donalda Trumpa prav toliko, kot Trump rabil njih. Mediji so namreč že med prvo predsedniško kampanjo izkoriščali Trumpovo prisotnost za povečevanje gledanosti in branosti.

Njegova vseprisotnost v medijih in vztrajno grajenje osebne blagovne znamke je ustvarila trajno prepoznavnost in širitev njegove baze podpornikov, piše Press clipping.

Trump je bil ves čas deležen izjemne medijske pozornosti, ki je drugi  predsedniški kandidati niso dosegli, kar ga je stalno držalo v ospredju javne zavesti. Medijska pristranskost je hkrati ustvarjala občutek “ljubečega sovraštva” – čeprav so ga mediji kritizirali, so mu prav s tem zagotovili dodatno publiciteto in ga še bolj približali občinstvu, piše Press clipping. To mu je omogočilo, da ostaja relevanten in izjemno prepoznavna politična figura.

In ne pozabimo na Elona Muska, ki mu je v predvolilni kampaniji stal tik ob boku.

Mediji so pogosto priznali, da je Trump “dober za posel”, saj njegova prisotnost povečuje gledanost in prihodke. Te gospodarske motivacije medijskih hiš so vodile k temu, da se je Trump nenehno pojavljal v novicah, kar je okrepilo njegovo priljubljenost in povečalo možnosti za politični uspeh, še piše Press Clipping.

  Sorodni prispevki

Pomakni se na vrh