Prehranska podjetja ukinjajo izdelke
Velika prehranska podjetja ožajo svojo ponudbo in izločajo manj priljubljene izdelke, poroča Reuters. Bolj se osredotočajo na proizvodnjo izdelkov, ki jim lahko lažje zvišajo cene med dolgotrajno inflacijo živilskih izdelkov.
- Maja Virant
- 28 februarja, 2023
- Foto: Shutterstock.com
V podjetju Nestle so denimo naredili milijardo švicarskih frankov, v podjetju Unilever pa dve milijardi dolarjev prihrankov, potem ko so opustili manj priljubljene izdelke.
Podobno strategijo imajo tudi slovenska podjetja. V sveži izdaji revije Podjetna Slovenija pišemo, da v podjetju Pečjak preračunavajo rentabilnost posameznih programov in manj rentabilne zmanjšujejo. Tako jim ne bo treba povečati prodajnih cen, ker bi sicer njihovi izdelki postali predragi.
Politiki proizvajalcev sledijo tudi trgovci. Na policah so izdelki, ki se hitro prodajajo, odpovedujejo pa se izdelkom, ki so jih prodali manj. To sicer jezi kakšnega kupca, ki na polici več ne najde izdelka, ki ga je rad uporabljal, a trendi kažejo, da se bo na to treba navaditi, poročajo na 24ur.com.
Sorodni prispevki
Promocijsko besedilo