Intervju s Klemenom Rizmanom, specialistom za UI in podatkovno znanost
Klemen Rizman je vodja razvoja UI rešitev pri CREAPLUS, vodilnem podjetju v regiji na področju zagotavljanja kibernetske varnosti.
- Creaplus
- 10 maja, 2023
- Promocijsko besedilo
S Klemenom smo se pogovarjali o perečih vprašanjih umetne inteligence, trendih v industriji in o tem, kako se ustrezno zavarovati pred grožnjami, hkrati pa izkoristiti potencial umetne inteligence na varen način.
Kakšna kibernetska tveganja prinaša umetna inteligenca (UI)?
Pri uporabi generativne umetne inteligence (UI) se moramo zavedati treh kategorično različnih tveganj: Izpostavljenosti osebnih ali občutljivih podatkov – UI vmesniki, kot je na primer ChatGPT, srkajo in uporabljajo vnesene podatke za treniranje in izpopolnjevanje svoje tehnologije; Avtorske pravice besedila ali drugi izdelki, ki jih ustvari UI, lahko vsebujejo elemente, ki so avtorsko zaščiteni, kar lahko privede do pravnih zapletov; Napačne informacije: Informacije, ki jih generira UI, so lahko napačne ali zastarele.
Kakšne so trenutne potrebe na trgu v zvezi z umetno inteligenco?
Na trgu opažamo zelo močan interes po storitvah, podprtih z umetno inteligenco, hkrati pa ostaja upravičena skrb, predvsem z vidika varnosti in obvladovanja tveganj. Če želimo svoje podjetje zavarovati, ostati v skladu z GDPR ali preprečiti izpostavljanje občutljivih informacij, moramo biti zelo previdni pri tem, katere podatke delimo z UI orodji. Posledično uporabniški vmesniki, kot je na primer ChatGPT, niso uporabni za večino zalednih procesov, kjer so občutljivi dokumenti in podatki vključeni.
Kako odgovarjate na te potrebe?
Kot odgovor na tržno vrzel smo razvili inovativno UI rešitev: AILA. AILA je interni umetnointeligenčni pomočnik, ki deluje na temelju znanja iz internih dokumentov in zagotavlja celostne odgovore v slovenščini. AILA uporablja izključno podatke iz vašega podjetja in je integrirana v naročnikovo vzpostavljeno Azure okolje, kar zagotavlja visoko raven varnosti in kontrole, brez tveganja in izpostavljenosti. S tem lahko izkoristijo vse prednosti generativne umetne inteligence, brez tveganj. Trenutno že veliko srednjih in večjih slovenskih podjetij preizkuša našo inovacijo. Za dostop do demonstracijskega računa za svoje podjetje nas lahko kontaktirate prek obrazca na spletni strani ailagpt.com.
Kaj vse zmore AILA v primerjavi s tehnologijami, kot je ChatGPT-4?
AILA prinaša vse ključne funkcionalnosti ChatGPT-4, vendar z dodatnimi zmožnostmi, ki so prilagojene potrebam specifičnega podjetja – pridobivanje in obdelava internih informacij ne glede na njihovo lokacijo ali format dokumenta, pospeševanje zalednih procesov, podpora strank, upravljanje človeških virov, kompleksne analitične naloge, kot je napovedovanje prodaje. AILA nadgradi zaposlene, jih osvobodi ponovljivih, neproduktivnih del in pomika h kompleksnejšim opravilom, managementu pa omogoča zvišanje uspešnosti njihovega podjetja. Ne nazadnje pa se o tem lahko prepričajo tudi sami z brezplačnim demo AILA računom.
Kje vidite prihodnost UI?
ChatGPT lahko obravnavamo kot demonstracijsko tehnologijo, ki odpira vrata razumevanju možnosti, ki jih umetna inteligenca prinaša. Vendar pa pravo vrednost za podjetja vidim v vgrajeni umetni inteligenci, ki je integrirana neposredno v ključne procese dela. Naša misija z AILA je prav to – omogočiti prihodnost dela, kjer je umetna inteligenca globoko integrirana v vsakdanje operativne procese, povečuje učinkovitost in prispeva k boljšemu odločanju na vseh ravneh organizacije.
Kje lahko izvem več o AILA in uporabi UI v poslovnem okolju?
Vabimo vas, da se nam 23.5.2024, ob 13 uri pridružite na webinarju “Hitro, preprosto in varno upravljanje internih dokumentov z Azure in AILA“, kjer bomo razkrili, kako lahko umetna inteligenca nadgradi vaš trenutni dokumentni sistem, hkrati pa ohranja najvišjo stopnjo varnosti.
Sorodni prispevki