»Prepoved prodaje klasičnih avtov do leta 2035 je nerealna.«

»Menimo, da je zaveza Evrope o prepovedi avtomobilov z notranjim izgorevanjem do leta 2035 slaba ideja.

S to odločitvijo nismo imeli ničesar. Vendar bi priporočili, naj se o tem ponovno premisli. Eno zelo pomembno vprašanje ni bilo dovolj premišljeno. Razpoložljivost surovin za baterijska električna vozila ni zagotovljena. Nihče ne ve, ali bi se celoten evropski trg do leta 2035 sploh lahko preusmeril na baterijska električna vozila. Ali obstaja dovolj surovin. Večina teh surovin je v rokah drugih celin. Evropa torej ne nadzoruje teh surovin. Tako bi bili vse evropske države popolnoma odvisne od drugih celin. In to smo že videli pri plinu iz Rusije. To je bila slaba ideja.«
Pieter Nota, član uprave skupine BMW, v intervjuju za Bloomberg Adria

Kakšne rešitve predlaga?

»Določili bi jasne cilje izpustov. Industrija in trg bi se lahko odločila, katero tehnologijo uporabiti za doseganje teh ciljev. Na primer, kombinacija baterijskih električnih vozil, zelo učinkovitih motorjev na notranje zgorevanje in tudi pogona na vodik. Če določite cilje, ne predpišete vrste pogona. Evropa predpisuje določeno tehnologijo in ne samo cilja, ampak pravi, da smete uporabljati le baterijska električna vozila, in to ni prav.«

In kako dolgo bodo še izdelovali avtomobile z notranjim izgorevanjem? Še dolgo, pravi Nota.

  Sorodni prispevki

Pomakni se na vrh