2. tir in posodobitev železnic ne bosta dovolj!
»Definirati je treba nekaj ključnih čezmorskih trgov ter nato na njih izvajati intenzivno in stalno promocijo, tako z izhodnimi kot z domačimi promocijskimi dogodki, nanje pa naj bodo vabljena izvozna podjetja, ladjarji in logisti s teh trgov. Z doseganjem obsega pretovora moramo zagotoviti neposredne ladijske povezave teh trgov z Luko Koper, kar je konkurenčna prednost za oskrbo evropskih zalednih trgov,« predlaga Robert Sever.
»Pri tem mora sodelovati celotna oskrbovalna veriga (pomorski agenti, pristanišče, špedicijska podjetja in prevozniki). Nadaljevati je treba promocijo na zalednih trgih Evrope in Zahodnem Balkanu. Domača naloga Slovenije pa je, da začne strateško vlagati v primerno infrastrukturo (skladišča, terminale, ceste in železnico) ter v digitalizacijo logistike. Dograditev drugega tira in modernizacija železniške infrastrukture ne bosta dovolj,« ugotavlja Robert Sever.
Jasna strategija razvoja panoge je po mnenju direktorja Združenja za promet pri Gospodarski zbornici Slovenije Roberta Severja tudi promocijski vzvod.
Celotni članek si lahko preberete v posebni izdaji revije Podjetna Slovenija, Podjetna Logistika.
Iz posebnih izdaj

Preden postanete blagovna znamka, se pogovorite sami s seboj
Osebna blagovna znamka je danes veliko več kot zgolj prisotnost na družbenih omrežjih. Je premišljen

Že prihodnje leto bo Luka Koper pametno pristanišče
Predsednica uprave Luke Koper, d. d., Nevenka Kržan je povedala, kako bo Luka Koper že prihodnje leto postala pametno pristanišče.

5 najnovejših oblik kibernetskih napadov
Kibernetski napadi že dolgo niso več sporočila v polomljeni slovenščini in milijoni, ki jih neznanec želi nakazati na vaš račun.

»Ko je največja kriza, grem delat kaj novega.«
Janez Oblak, večinski lastnik v Mesarstvu Oblak iz Žirov in najbrž v Sloveniji edini z mesarsko šolo, ki vodi tako