Čiščenje in zaščita vrhunske kakovosti
- Mavro International
- 24 marca, 2025
- Promocijsko besedilo
Podjetje Mavro International d.o.o. je bilo ustanovljeno leta 2018 in delno spada pod krovno družbo iz Nizozemske, Mavro International B.V. To jim daje možnost uporabe razvojnega oddelka in vseh ostalih resursov, s pomočjo katerih svojim izdelke nenehno izpopolnjujejo. Od leta 2021 je njihova prodaja strmo narasla, saj so kupci začeli prepoznavati njihovo kakovost.
»Naši največji odjemalci so predvsem podjetja, ki se ukvarjajo s čiščenjem, vzdrževanjem nepremičnin in vzdrževanjem javnega prometa. Sodelujemo tudi z večjimi proizvodnimi podjetji, kjer v svojih procesih uporabljajo naša čistila in impregnacije,« naštevajo v podjetju.
Neizpodbitna učinkovitost izdelkov
Mavro ima v svoji ponudbi velik nabor produktov, od čistil in odstranjevalcev do zaščitnih sredstev, kar pomeni, da strankam zagotavljajo vse potrebno za njihovo poslovanje. Razpolagajo s številnimi recepti, ki jih lahko zahvaljujoč lastnemu laboratoriju nadgrajujejo in ustvarjajo nove. Za podjetja pa nudijo tudi možnosti white label ali private label produkcije.
Stranke prepriča predvsem visoka kakovost in učinkovitost Mavro produktov, zelo radi pa pohvalijo tudi njihov pristop.
Številni cenijo našo prilagodljivost, dostopnost in predvsem našo poprodajno storitev, kjer našim kupcem omogočamo pomoč pri projektih, svetovanju, kalkulaciji stroškov, šolanju …« pojasnjujejo v podjetju.
Veliko delajo tudi na digitalizaciji in spletni prodaji, kar jim prinaša dodatno prednost pred ostalimi konkurenti.
Še naprej bodo razvijali kakovost
Fokus podjetja Mavro je predvsem podjetjem zagotoviti kvalitetno celostno storitev in kvaliteten produkt.
»Smo v tako imenovanem »problem solving business«, kjer z našimi nišnimi produkti pomagamo podjetju do želenega rezultata,« pojasnjujejo.
To pomeni, da svoje izdelke v laboratoriju nenehno razvijajo, izboljšujejo in nadgrajujejo, ter tako zagotavljajo njihovo kvaliteto in učinkovitost.
Menimo, da je kvaliteta pogoj za dolgoročno poslovanje in zadovoljstvo strank,« še poudarjajo.
V prihodnosti želijo še bolj delati na svoji prepoznavnosti in pridobivanju strank, prodreti v »private label« tržišče in se širiti na tuje trge, predvsem v Adria regiji.
»Na slovenskem tržišču je ogromno potenciala pri trgovinah s profesionalnimi produkti, večjih proizvodnih podjetjih, v private label segmentu, in pa nasploh pri prodiranju globlje v sam trg,« še dodajajo.
Še naprej bodo tudi razvijati nove produkte, med katere bodo umestili večji delež tistih, ki so narejeni na biološki osnovi. V prihodnjem letu pa načrtujejo tudi izvedbo izobraževanja na področju zunanjega čiščenja.
Preberite tudi: