Zanesljiva informacijska podpora za vse oblike financiranja

Skupina podjetij Globus Marine International že od leta 1994 nudi najcelovitejšo informacijsko podporo družbam, ki se ukvarjajo z lizingom in ostalimi oblikami financiranja v regiji.

Zgodba skupine Globus Marine International se je začela v Sloveniji že pred tridesetimi leti, v letu 1997 pa so ustanovili sestrsko družbo na Hrvaškem in razširili poslovanje v Hrvaško ter Bosno in Hercegovino. 

0 %
Preko 80 % financiranja lizing naložb v regiji bivše Jugoslavije poteka preko naših IT rešitev.
0 %
Naše IT rešitve uporablja 60 % lizing hiš v regiji.
0
Uspešno poslujemo od leta 1994 in smo dobitniki priznanj za poslovno odličnost.
0 +
Zaupa nam več kot 60 strank v šestih državah.

Leta 2003 so odprli še sestrsko družbo v Srbiji, s katero so poslovanje razširili še na področje Srbije, Črne Gore in Severne Makedonije, danes pa v vseh treh državah zaposlujejo 82 strokovnjakov.

Preko njihovih produktov se vrši večina lizing poslov v regiji

Paradni produkt podjetja Globus Marine International je njihov lastni informacijski sistem NOVA.
»Vse naše rešitve smo razvili in programirali sami in so plod slovenskega znanja. Z lastnim znanjem in preudarno uporabo modernih tehnologij smo uspeli zagotoviti dovršene in celovite informacijske rešitve na področju lizinga ter ostalih oblik financiranja in s tem povečali tudi konkurenčnost naših strank,« pravijo v podjetju.

Globus Marine International pokriva večino lizing trga na področju bivše Jugoslavije – preko njihovih sistemov se namreč financira več kot 80 % vseh lizing naložb v tej regiji, uporablja pa jih 60 % vseh lizing hiš. Med njihove redne stranke spadajo uveljavljena imena, kot so Summit, skupine NLB, OTP, Sparkasse, Unicredit, Raiffeisen in Toyota ter številne druge.

Skupino Globus Marine International sestavljajo tri podjetja:
Globus Marine International d.o.o., Ljubljana

Podjetje je lastnik licence informacijskih sistemov. Odgovorno je za primarni razvoj in strategijo, podporo strankam v Sloveniji in sekundarno podporo ostalim državam.

Gemicro d.o.o., Zagreb

Podjetje je odgovorno za lokalni razvoj in podporo strankam na Hrvaškem ter v Bosni in Hercegovini.

⇒ Gemikro d.o.o., Beograd

Podjetje je odgovorno za lokalni razvoj in podporo strankam v Srbiji, Črni Gori in Severni Makedoniji.

Zagotavljajo široko paleto storitev za lizing industrijo

Njihovo delo pa ni omejeno le na informacijske rešitve s področja lizinga, pač pa se ukvarjajo tudi z ostalimi dejavnostmi, ki so kakorkoli povezane z lizing industrijo. To vključuje:

  • pomoč pri koordinaciji lizing hiš pri davčno-računovodskih aktivnostih z regulatornimi institucijami
  • davčno in računovodsko svetovanje
  • projektno vodenje in sodelovanje z drugimi IT ponudniki

V okviru lastnih produktov ponujajo tudi spletni portal za dobavitelje in stranke, elektronski arhiv in lastno platformo za podporo avtomatiziranih procesov (BPM). Integrirani so z zunanjimi ponudniki digitalnih rešitev (Mikrocop, SETTCE, IS ..), lokalnimi regulatorji in ministrstvi ipd., zato so v tem pogledu uspešnejši od svojih konkurentov, ki podobne rešitve ponujajo v tujini.

Posebno pozornost posvečajo kvalitetnim odnosom

Tehnologija se dandanes razvija izjemno hitro, zato morajo podjetja redno skrbeti, da ostanejo v koraku s časom, če želijo ostati konkurenčna. V Globus Marine International se pri tem zanašajo na svojo razvojno ekipo, ki uspešno predvidi trende v IT svetu, v vodstvu pa tako pravočasno prilagajajo razvoj.
»Naša prednost je, da ponujamo izključno programske rešitve, ki smo jih sami razvili na osnovi dolgoletnih in bogatih izkušenj, in lahko sami diktiramo tudi tempo prilagoditev oziroma novega razvoja,« pojasnjujejo v podjetju.

Ob tem pa verjamejo, da samo IT rešitev ni dovolj za uspešno in dolgoročno sodelovanje, zato svojim uporabnikom nudijo celovit pristop skupaj s podporo in svetovanjem.
»Samo z ustreznim izobraževanjem, predajanjem znanja in informacij na tem področju je možno obdržati kvaliteten odnos, zato temu posvečamo še dodatno pozornost,« poudarjajo.

Rešitve, ki omogočajo hiter odziv na zahteve trga

V podjetju Globus Marine International med svojimi strankami beležijo precej povpraševanja po vseh rešitvah, ki jim omogočajo odzivanje na zahteve na trgu in na zakonodajne spremembe na področju financiranja.
»Trenutno je najbolj vroč naš spletni portal za stranke Nova Online, ki uporabnikom, strankam lizinških hiš, nudi popoln pregled nad sklenjenimi posli, ter omogoča povsem digitalno interakcijo z lizing hišo, ki je naprej povezana z njenimi internimi avtomatiziranimi procesi,« pravijo v podjetju. Na ta način so lizing hiše izboljšale uporabniško izkušnjo in zmanjšale reakcijski čas, oziroma čas izvršitve posebnih zahtev.

Zanimanje je tudi za elektronsko podpisovanje pogodb in elektronsko oddajo vlog za odobritev financiranja, ki je povezana z avtomatiziranimi notranjimi procesi odobritev, vedno večji delež pa predstavlja tudi implementacija oz. avtomatizacija posameznih notranjih procesov lizinških hiš.

Globus Marine International med drugim odlikujejo:
strokovnost, in detajlno poznavanje lizing poslovanja, ki so ga podrobno preučili v 30 letih obstoja
⇒ prilagodljivost specifičnim zahtevam strank, trgu in zakonodajnim spremembam
⇒ celovit pristop (svetovanje, implementacija in podpora), inovativnost
⇒ IT rešitve, ki temeljijo na moderni arhitekturi in zagotavljajo najvišje varnostne ter revizijske standarde

Pripravljajo se na dodatne širitve

Med kratkoročne načrte podjetja spada zamenjava platforme, na kateri trenutno deluje njihov sedanji sistem. Naraščanje števila zaposlenih je zahtevalo drugačno organizacijo in formalizacijo določenih postopkov, zato so se pred kratkim tudi notranje preoblikovali, njihov dolgoročni cilj pa je razširiti kompetence in znanje znotraj ekipe, ter pripraviti samo podjetje za širitev na ostale trge.

»Veliko se ukvarjamo tudi s tem, kje bi lahko vkomponirali umetno inteligenco, še vedno pa je v prvem planu razvoj naprednih rešitev in nudenje celovite podpore našim strankam,« zagotavljajo. Velik poudarek dajejo tudi medsebojnim odnosom med sodelavci, saj je njihovo zadovoljstvo ključno za dober napredek.

  Sorodni prispevki

Pomakni se na vrh