Ker ni digitalizacije, izgubljamo tudi tuje delavce
»Nenazadnje Načrt za okrevanje in odpornost vsebuje kar nekaj pomembnih digitalnih projektov, za katere so zagotovljena sredstva. Nekateri projekti zamujajo, časa pa ni več veliko.«
Digitalizacija storitev javne uprave omogoča bistveno boljšo in hitrejšo storitev tako za državljane kot za podjetja: »Fizičen obisk upravnih enot naj ostane le še za tiste, ki ne znajo ali ne zmorejo uporabljati digitalnih storitev.«
Postopki zaposlovanja državljanov iz tretjih držav so zelo dolgi. Podjetja na odobritve čakajo več mesecev in s tem izgubljajo svojo konkurenčnost, saj je kadrovska problematika zelo pereča v mnogih panogah, še opozarja.
Temelji so dobri
Država je z digitalizacijo in povezovanjem internih baz podatkov v preteklih letih pripravila dobre temelje za digitalizacijo storitev, pravi Nenad Šutanovac: »Centralni portal eUprava gre v pravo smer. Intenzivno moramo nadaljevati in tam imeti na voljo vse storitve, ki jih državljani in podjetja potrebujemo od države.« Pohvalil je tudi sistem eDavki, ki nam je precej olajšal delo.
V zdravstvu smo digitalizirali napotnice, recepte, prek zVEM lahko dostopamo tudi do lastnih izvidov, nadaljuje Šutanovac: »Ko bodo sistem v celoti uporabljali tudi vsi izvajalci na primarni ravni, bo za nas uporabnike še toliko lažje.«
Celotni članek si lahko preberete v zadnji številki revije Podjetna Slovenija.
Sorodni prispevki